innestelingsbloeding

hee Landi!

ik denk ook dat bij jou het een innesteling is geweest. Wie weet..zitten we allemaal in hetzelfde schuitje!!!!!!

xx

Hoi Puckylief,

Voor jou is het nu dus heel spannend!

Ja, ik hoop maar dat het inderdaad een innestelingsbloeding is. Geen idee wat het anders is geweest als we toch ongesteld zouden worden.

Ik heb sinds vandaag nog iets vreemds: ik plas me helemaal gek. Ik dacht eerst even aan een blaasontsteking, maar dat heb ik al een keer gehad en toen deed het plassen echt pijn en was het ook elke keer maar een klein plasje of een paar druppels. Nu plas ik iedere keer veel, en het doet geen pijn.

Hier heeft het vanmorgen ook heel even gesneeuwd, maar nu is alles al weer weg (we wonen in Limburg).

Ik ga in ieder geval flink voor je duimen!

groetjes Jos78

Hoi Jos en Puckylief,
Spannend hoor!! Ook vandaag nog maar een heel klein beetje bloed, inderdaad een beetje slijmerig. Dacht eerst dat ik ongi zou worden maar dit is toch anders. Als ik ongi word is het meteen veel bloedverlies(sorry voor dit praatje ), nu vooral met afvegen. Wel grappig trouwens dat jullie het ook allebei hebben.
Wanneer zouden jullie kunnen testen?
Hier sneeuwt het ook en het blijft nu eindelijk ook liggen. Ik vind het altijd een prachtig gezicht hoor!
Nou, laten jullie het weten als er nieuws is?

Hoi,

Ik denk dat ik nog een dikke week wacht met testen (mits er inderdaad geen menstruatie op gang komt).
En jullie?

Ik moet de 16e ongi worden maar het zou ook iets later kunnen omdat ik mijn eisprong volgens mij iets later had. Ik doe dus pas de18e een test ofzo.
Eigenlijk lag er nog geen zwangerschap in de "planning". In april heb ik een zoontje gekregen en die is nu 10 maanden. De pil slik ik niet ivm migraine dus we gebruikten condooms. Maar na de bevalling was dat voor mij niet meer prettig. 1x zonder gedaan en dat ging beter. Dus hadden we besloten om uit te gaan van mijn vruchtbare dagen en het dan veilig (of niet) te doen. Dat is natuurlijk niet de beste anticonceptie maar we zouden het toch ook niet erg vinden als ik zwanger zou worden. Vooral mijn man wil al een tijdje heel graag een 2e. Ivm mijn bekken wilde ik eigenlijk even wachten.  Maar als het zo is, zijn wij super blij!!! En stiekem hoop ik er nu ook op. Hebben jullie al kinderen?

hoi meiden

Ik zit nu in ronde 5 voor 2ekindje, heb een dochter van 21 mnd
ik heb er vorige keer 9 mnd over gedaan.
Iedereen om me heen is zwanger, de een na de ander. Mijn beste vriendin ook. We wisten van elkaar dat we zouden gaan voor een 2e, dus een gelijke start. Bij haar was het in 1x raak en ze is inmiddels 5 mnd zwanger. We keken er zoo naar uit om samen te zwangeren! Iedereen vraagt ook wanneer de 2e komt en dat terwijl het voor je gevoel maar niet lukt.
ik heb een hele onbezorgde zwangerschap gehad en volop ervan genoten. Ik voelde me echt intens gelukkig en dat terwijl er een zwangere op de yoga alleen maar zat te klagen hoe beroerd ze het vond dat ze 9 mnd moest afzien. Ze vond er geen drol aan!! En dat terwijl ze geen klachten had zoasl misselijk of bekkenpijn etc
Ik geniet ook elke dag van die kleine, het is een heerlijkheid

Ik word alleen een beetje gefrustreerd van het feit dat je wipt bij de konijnen af, soms vind ik het echt niet meer leuk want dan ben ik bv echt moe, maar je doet het voor het goede doel maar dan geeft het niet de juiste resultaat.
ik weet dat ik echt niet mag klagen hoor! Maar elke ongi is voor elke vrouw die zwanger probeert te worden een teleurstelling en de een kan er beter mee omgaan dan de ander
En je denkt van alles te voelen en deze keer weet je het ZEKER en dan komen de RD toch nog om de hoek! Maar goed dit gevoel verdwijnt na2 dagen en dan stel ik me weer in op de volgende ronde!
Herkennen jullie dit gevoel?

Ik weet zeker dat het ons allemaal gaat lukken!!!!!

xxx Puckylief

ik vind valentijnsdag wel een hele mooie dag om te testen, maar ik denk niet dat ik dat ga halen hahhhaaha.
Ik denk dat ik za een kruidvat test haal en dan zondag ga testen
en mss haal ik ook wel een CB test ahahhaha als ik al die verhalen hier lees, kan je maar beter diverse tests hebben, de een kan de ander uitsluiten

xx

Terug
Bovenaan