hoi meiden
Ik zit nu in ronde 5 voor 2ekindje, heb een dochter van 21 mnd
ik heb er vorige keer 9 mnd over gedaan.
Iedereen om me heen is zwanger, de een na de ander. Mijn beste vriendin ook. We wisten van elkaar dat we zouden gaan voor een 2e, dus een gelijke start. Bij haar was het in 1x raak en ze is inmiddels 5 mnd zwanger. We keken er zoo naar uit om samen te zwangeren! Iedereen vraagt ook wanneer de 2e komt en dat terwijl het voor je gevoel maar niet lukt.
ik heb een hele onbezorgde zwangerschap gehad en volop ervan genoten. Ik voelde me echt intens gelukkig en dat terwijl er een zwangere op de yoga alleen maar zat te klagen hoe beroerd ze het vond dat ze 9 mnd moest afzien. Ze vond er geen drol aan!! En dat terwijl ze geen klachten had zoasl misselijk of bekkenpijn etc
Ik geniet ook elke dag van die kleine, het is een heerlijkheid
Ik word alleen een beetje gefrustreerd van het feit dat je wipt bij de konijnen af, soms vind ik het echt niet meer leuk want dan ben ik bv echt moe, maar je doet het voor het goede doel maar dan geeft het niet de juiste resultaat.
ik weet dat ik echt niet mag klagen hoor! Maar elke ongi is voor elke vrouw die zwanger probeert te worden een teleurstelling en de een kan er beter mee omgaan dan de ander
En je denkt van alles te voelen en deze keer weet je het ZEKER en dan komen de RD toch nog om de hoek! Maar goed dit gevoel verdwijnt na2 dagen en dan stel ik me weer in op de volgende ronde!
Herkennen jullie dit gevoel?
Ik weet zeker dat het ons allemaal gaat lukken!!!!!
xxx Puckylief