Innestellingspijn zonder bloedverlies 6 dpo?

<p>Goedemorgen iedereen,</p><p>Zijn er meer vrouwen die wel innestellingspijn gehad hebben maar geen bloedverlies? <br /><br /></p><p>Ik ben 6 dpo en vannacht erge krampen die voelden als menstruatiepijn en die hielden ook wel even aan. Mijn NOD is 01-06. <br /><br /></p><p>Het is wel vroeg geloof ik 6 dpo. Meer die hier last van hadden? <br /><br /></p>
 
[quote quote=10558156]Ik heb mijn innesteling ook gevoeld maar nooit bloedverlies erbij gehad.[/quote]

> Op hoeveel DPO voelde je de innesteling? En wanneer teste je positief? 
 
[quote quote=10558191] > Op hoeveel DPO voelde je de innesteling? En wanneer teste je positief?[/quote]
Voor mij is het 13 jaar geleden dat ik het voelde bij de laatste zwangerschap 5 jaar geleden niet dus geen idee op hoeveel dpo ik zat.
Ik testen altijd pas bij alle zwangerschappen als ik 1 of 2 dagen overtijd was nooit eeder.
En daardoor ook nooit een negatieve test gehad.
 
[quote quote=10558417] Voor mij is het 13 jaar geleden dat ik het voelde bij de laatste zwangerschap 5 jaar geleden niet dus geen idee op hoeveel dpo ik zat. Ik testen altijd pas bij alle zwangerschappen als ik 1 of 2 dagen overtijd was nooit eeder. En daardoor ook nooit een negatieve test gehad.[/quote]

> Ah snap ik.. weet je nog hoe dat voelde of is dat te lang geleden? 

 
Jazeker, ik had (denk ik ) op 7/8 dpo krampen en wel wat bloed verlies met afvegen. 
De dag erna had ik al getest omdat ik veel symptomen herkende van mijn vorige zwangerschap (9dpo een positieve test) wellicht ben ik al langer zwanger aangezien CB al 5 dagen voor NOD al 2-3 zwanger aangaf. 
volgende week donderdag de eerste echo en dan weet ik meer. Dus het kan zeker, spannend!! 
Houd je ons op de hoogte. 
 
Terug
Bovenaan