Innestellingspijn zonder bloedverlies 6 dpo?

[quote quote=10558696]Jazeker, ik had (denk ik ) op 7/8 dpo krampen en wel wat bloed verlies met afvegen. De dag erna had ik al getest omdat ik veel symptomen herkende van mijn vorige zwangerschap (9dpo een positieve test) wellicht ben ik al langer zwanger aangezien CB al 5 dagen voor NOD al 2-3 zwanger aangaf. volgende week donderdag de eerste echo en dan weet ik meer. Dus het kan zeker, spannend!! Houd je ons op de hoogte.[/quote]

@alison
Ah van harte gefeliciteerd! Wat leuk! Voel je je goed? 
Ik ga miss toch dit weekend alvast testen (heb early testen in huis) misschien stom.. maar ja kan me denk ik niet inhouden? 
Zeker ik hou je op de hoogte! 
Alvast veel plezier met je echo?
 
@Danielle ja ik voel me goed, wel meer symptomen dan bij mijn vorige zwangerschap. Vooral heel ongeduldig op de echo aan het wachten :)
Hoe gaat het met jou? nog een test gedaan of kun je wachten tot het weekend? 
 
[quote quote=10558830]@Danielle ja ik voel me goed, wel meer symptomen dan bij mijn vorige zwangerschap. Vooral heel ongeduldig op de echo aan het wachten ? Hoe gaat het met jou? nog een test gedaan of kun je wachten tot het weekend?[/quote]  
@Alison Fijn dat je je goed voelt. Is dit je 2e of 3e zwangerschap nu? Snap ik.. super leuk!!  Ja goed, ik heb (in overleg met mijn vriend haha) besloten a.s. vrijdag te testen 01-06 is mijn NOD. Bij negatief paar dagen later nogmaals en dan gewoon als ik niet ongesteld wordt. Heel irritant dit wachten.. Ik heb sinds vandaag wat gevoelige tepels verder helemaal geen klachten. Ja wel steeds wat vage buikpijn helemaal onderin bij m'n buik, lijkt soms op menstruatie kramp. Hoe ging dat bij jou? 
 
Dit is nu mijn 3e zwangerschap ( eerste was een miskraam) dus nu zwanger van ons 2e kindje. ik heb ook veel buikpijn/ lichte menstruatiekramp gehad lage rugpijn en hoofdpijn. ook al snel gevoelige tepels en verkouden. Dat verkouden en die krampen herkende ik vandaar bij mij een vroege test. ik dacht dat mijn nod 18 mei was maar CB gaf op 13 mei al 2-3 zwanger aan. ik ben dus wellicht iets verder dan ik dacht. 
oehh ik ben zoooo benieuwd naar je test, het klinkt voor mij wel positief hoor. herken wel alles wat je zegt in ieder geval. Is dit voor jou je 1e zwangerschap ( sorry als je dat al eerder getypt hebt, heb niet alles terug gelezen ) 
Ik houd hier je berichtje in de gaten, ga in ieder geval voor je duimen;) 
 
[quote quote=10558915]Dit is nu mijn 3e zwangerschap ( eerste was een miskraam) dus nu zwanger van ons 2e kindje. ik heb ook veel buikpijn/ lichte menstruatiekramp gehad lage rugpijn en hoofdpijn. ook al snel gevoelige tepels en verkouden. Dat verkouden en die krampen herkende ik vandaar bij mij een vroege test. ik dacht dat mijn nod 18 mei was maar CB gaf op 13 mei al 2-3 zwanger aan. ik ben dus wellicht iets verder dan ik dacht. oehh ik ben zoooo benieuwd naar je test, het klinkt voor mij wel positief hoor. herken wel alles wat je zegt in ieder geval. Is dit voor jou je 1e zwangerschap ( sorry als je dat al eerder getypt hebt, heb niet alles terug gelezen ) Ik houd hier je berichtje in de gaten, ga in ieder geval voor je duimen;)[/quote]

@Alison 
Wat naar om te horen van je miskraam. Ik hoop dat deze zwangerschap goed mag verlopen☺️ Ja beetje stom.. je maakt jezelf (althans ik) een beetje gek, bij alles wat je voelt denk je.. wat is dit. Dit is pas de 2e ronde hoor voor ons. Maar vorige maand had ik deze klachten van vage buikpijn niet. En ook geen gevoelige borsten/tepels voordat ik ongesteld werd. Heb wel sinds vanmorgen met opstaan ook lage rugpijn, maar ja dat heb ik veel vaker niet perse cyclus gebonden ofzo. 
Dit zou idd onze eerste zwangerschap zijn? 
Spannend.. dat wachten maakt het niet beter pfff. Nog tips? Haha. 
Ik zal een berichtje sturen vrijdag met hopelijk goed nieuws of dan volgende week? 
 
oh wat leuk je 1e kindje, helaas geen tips alleen maar als het zover is gewoon intens genieten. Voor nu is het vooral heel ongeduldig " rustig'' afwachten. Er zit niets anders op :) 
Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap ook veel ongeduldiger ben naar de echo dan bij mijn vorige zwangerschap, wil heel graag de bevestiging dat alles goed is, maar ik vertrouw er maar op dat alles goed is. 
probeer lekker veel afleiding te zoeken tot dat je echt iets weet. ik houd het vrijdag in de gaten en anders kijk ik zeker maandag weer! 
 
[quote quote=10558924]oh wat leuk je 1e kindje, helaas geen tips alleen maar als het zover is gewoon intens genieten. Voor nu is het vooral heel ongeduldig ” rustig” afwachten. Er zit niets anders op ? Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap ook veel ongeduldiger ben naar de echo dan bij mijn vorige zwangerschap, wil heel graag de bevestiging dat alles goed is, maar ik vertrouw er maar op dat alles goed is. probeer lekker veel afleiding te zoeken tot dat je echt iets weet. ik houd het vrijdag in de gaten en anders kijk ik zeker maandag weer![/quote]

@Alison
Ja.. hoop het zo. Ben wel een beetje terughoudend, maar als je het zo graag wilt hè.. 
Kan ik mij helemaal voorstellen. Laat je weten hoe je echo was? 
Ik ga m'n best doen haha. Hoe oud is je jongste nu? Hoeveel maanden waren jullie bezig tot je zwanger werd? 
 
ja dan is het moeilijk om ergens anders aan te denken he. 
Mijn zoontje is net 2 jaar geworden. ik ben iedere keer heel snel zwanger bij de miskraam in de 2e ronde, bij mijn zoontje in de 2e ronde en nu weer. 
wij mogen dus echt niet klagen. Hoelang zijn jullie bezig ?
ik laat zeker weten hoe de echo was, maar spreek je nog voor die tijd als jij een test hebt gedaan :) 
 
Terug
Bovenaan