Innestellingspijn zonder bloedverlies 6 dpo?

[quote quote=10558988]ja dan is het moeilijk om ergens anders aan te denken he. Mijn zoontje is net 2 jaar geworden. ik ben iedere keer heel snel zwanger bij de miskraam in de 2e ronde, bij mijn zoontje in de 2e ronde en nu weer. wij mogen dus echt niet klagen. Hoelang zijn jullie bezig ? ik laat zeker weten hoe de echo was, maar spreek je nog voor die tijd als jij een test hebt gedaan ?[/quote]
 
@Alison Haha zeker! Oh wat leuk! Mooie leeftijd. Wat fijn dat je zo snel zwanger bent geworden. Dit is net de 2e ronde pas hoor.. dus net begonnen.  Ja leuk!! 


Ik heb trouwens al de hele dag een rommelde buik, soms steken/kramp gevoel dan weer weg en dan is het er weer….?
 
 
[quote quote=10558988]ja dan is het moeilijk om ergens anders aan te denken he. Mijn zoontje is net 2 jaar geworden. ik ben iedere keer heel snel zwanger bij de miskraam in de 2e ronde, bij mijn zoontje in de 2e ronde en nu weer. wij mogen dus echt niet klagen. Hoelang zijn jullie bezig ? ik laat zeker weten hoe de echo was, maar spreek je nog voor die tijd als jij een test hebt gedaan ?[/quote]
@Alison
Haha zeker! Oh wat leuk! Mooie leeftijd. Wat fijn dat je zo snel zwanger bent geworden. Dit is net de 2e ronde pas hoor.. dus net begonnen. 


Ja leuk!! 
Ik heb trouwens al de hele dag een rommelde buik, soms steken/kramp gevoel dan weer weg en dan is het er weer....?
 
Nou getest en negatief (maar is ook te vroeg natuurlijk) 
Voel me ook niet helemaal mezelf, beetje humeurig (valt mijn vriend ook op) en blijf die vage buikpijn houden. Tevens ook gevoelige borsten. 


Ben bang dat ik toch ongesteld ga worden.. wordt vervolgd?
 
[quote quote=10559810]Oh wat jammer, maar het kan nog. Wanneer ga je nogmaals testen ? Hoe voel je je verder?[/quote] @Alison Vanmorgen nog keer getest ook negatief. Ik zou woensdag mijn NOD hebben dus ga dan pas weer testen. Mijn borsten zijn pijnlijker dan afgelopen dagen, ik was vannacht enorm misselijk en echt niet lekker. Ben vandaag niet echt mezelf, emotioneel, chagrijnig zit mezelf in de weg. En ben echt moe/kapot. Dit had ik vorige maand ook 2 dagen voordat ik ongesteld werd.  Ik moet gewoon afwachten ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn..  Hoe voel jij je? 
 
Ah nog even geduld hebben, hopelijk blijft je menstruatie uit en heb je eind deze week een positieve test.
Gelukkig komt bij mij donderdag steeds dichterbij. Nog dezelfde symptomen en een opgezette buik dus ga ervan uit dat alles goed gaat :)
 
[quote quote=10560213]Ah nog even geduld hebben, hopelijk blijft je menstruatie uit en heb je eind deze week een positieve test. Gelukkig komt bij mij donderdag steeds dichterbij. Nog dezelfde symptomen en een opgezette buik dus ga ervan uit dat alles goed gaat ?[/quote]
 
@Alison
Helaas vanmiddag ongesteld geworden.. ik voelde het al aankomen. 
Op naar ronde 3!
Jij heel veel succes/plezier bij de echo aanstaande donderdag! ?
 
hoi danielle, 
Ik heb helaas woensdagochtend een miskraam gehad.super kut :( nu maar weer mn cyclus afwachten. 
Succes in ronde 3! 
 
Terug
Bovenaan