Intake kraamzorg

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

Net een afspraak gemaakt met de kraamzorg voor een intake volgende week dinsdag,het gaat nu toch wel dichterbij komen zeg,klinkt nog ver maar het is volgens mij zo.die dag dan ook bezoekje vk weer lekker naar onze knul luisteren,beweegt voldoende(af en toe mag het iets minder) dus dat is goed he.wie heeft er ook al een intake gehad? gr wendy 29,5 wk

Hoihoi,

Volgende week dinsdag komen   ze bij ons ook langs van de kraamzorg. Als het goed is heb ik nu zo'n beetje alles in huis, dus wat dat betreft kan de kleine komen.
Zo heel langzaam aan beginnen we een klein beetje af te tellen,  nog 10 weekjes......

groetjes kim

ow? Dat is snel, ik ben bijna 34 weken en heb nog niets gehoord :(

Hai Gabrielle,

Ik   heb ook nog niets gehoord hoor! Ben nu 31 weken en ik geloof dat ze bij mij pas in week 34  contact met me zouden opnemen.

Groetjes
Wilma

Ik heb vorige week een telefonische intake gehad, wel zo makkelijk! Hele vriendelijke dame die me alle informatie gaf en vertelde wat we allemaal in huis moeten hebben. Het meeste hebben we wel, we moeten alleen het bed nog omhoog doen (er passen helaas geen klossen onder) en rond de 37e week een ondersteek halen bij de thuiszorg.

groetjes,
Ikke mv 1 & ? (32 wkn & 4 dgn)

Ik ben nu 33 weken zwanger en heb vandaag de kraam intake gehad.Omdat ik nu alleenstaand ben heb ik recht op 50 uur kraamzorg dus is wel lekker en voor de rest was alles wel bekend want bij de vorige zwangerschap heb ik het zelfde kraamzorg bureau gehad.

Van wie krijg jij kraamzorg Wendy?
Ik ben wel benieuwd zeg hoe dat allemaal gaat. Komen ze dan alles bekijken?
Misschien krijg ik binnenkort ook wel een telefoontje.....
doeidoei

hoi deez

Ik heb thuiszorg breda,en ze komen kijken of je alles een beetje in huis heb of je je bed omhoog moet doen,geven nog wat tips van wat je nog moet aanschaffen bv,en nou weet ik niet of ze aan mij ook nog een voorkeur vragen vragen of ik iemand wil hebben die ik ken.ik wil eigenlijk dezelfde als de vorige keer die was zo leuk.verder stelt het niet veel voor hoor.alles goed verder.hier vele last van rug en bekken denk ik dus weet niet of ik mijn laatse weekjes werken vol kan houden.kijk wel.ook lekker het zuur heb jij daar veel last van? gr wendy

Terug
Bovenaan