Intake kraamzorg

Wij hebben Jona en ik heb vorige week donderdag telefonisch mijn intake gehad.

Ik ben geindiceerd voor 60 uur zorg vanwege bv en de twins. Lekker lijkt me dat! Bij Ruben niet echt een kraamtijd gehad dus ik zie er wel naar uit! Ik heb ook geen bezwaar gemaakt tegen een stagiaire.

Vind het wel apart dat er zo laat contact emt jullie wordt gezocht. Ze zeiden bij mij dat ze al verlaat waren wegens omstandigheden en bij Ruben had ik met 30 weken iemand hier voor de intake. Kennelijk doen ze dat steeds later of zo. Zou anders er toch even een telefoontje tegenaan gooien.

groet,
Jinny

Wij krijgen straks kraamhulp van Isis.
Ze hebben nog niet gebeld, maar zal ongetwijfeld snel gebeuren.
Hoeveel uur is normaal eigenlijk???? (zonder ziekenhuis opname etc.)

Groet G.

Hoi,

Ik ben bijna 34 weken en heb ook nog niets gehoord, elk kraamcentrum heeft zo zijn eigen gewoonten denk ik. In de brief stond dat ze met 34 weken contact op zouden nemen. We wachten af. Als ik er maar één krijg die niet schrikt van een groot gezin! Dat was de vorige keer nl. wel zo. Die had geen idee hoe ze dat moest aanpakken, terwijl de jongste toen al ruim 3 was en ze allemaal zich zelf en elkaar wel vermaakten de eerste dagen, daarna waren er 3 op school en was er maar 1 thuis.
We zien wel!

Francien

hoi hoi
bij mij komen ze 4okt,zal mij benieuwen hoeveel uur ik krijg.
hoop wel dat ze de kids naar school kan brengen s,morgens aangeizen mijn man niet mag rijden met zijn epilepsie.
maar ja we zien el.
liefs sil

hoi

Ik geloof dat ik 40 uur krijg of zo of 44 ik geef flesvoeding,als je bv geeft krijg je meer uur geloof ik.mijn man is ook thuis die week dus we redden het vast wel.gr wendy

Nou, ik ben benieuwd dan hoeveel uur we gaan krijgen, ik wil wel bv proberen iig!

Ze belde vanavond trouwens op, dinsdag ochtend komt ze langs voor een intake, ben benieuwd!

Gr. G.

Nou, ik ben benieuwd dan hoeveel uur we gaan krijgen, ik wil wel bv proberen iig!

Ze belde vanavond trouwens op, dinsdag ochtend komt ze langs voor een intake, ben benieuwd!

Gr. G.

Hai, Hai,

Toevallig lag gisteren de brief op de mat! Dinsdag 9 oktober komen ze bij mij langs.  Mooi op mijn tweede dag verlof! En ik dacht nog wel dat ze het telefonisch deden !!

Groetjes
Wilma

Terug
Bovenaan