Intake kraamzorg

Onze dearne komt morgenvroeg, iemand nog suggesties om dingen te vragen?????

Gr. G.

Ik ben al 34 wkn en 3 dgn zwanger. Ik heb nog steeds helemaal niets gehoord........
We zien wel. Alles staat in principe klaar, er moet alleen nog wel een nieuwe bodem in de wieg en mijn naaimachine heeft het gegeven, dat terwijl ik hard lakentjes aan het naaien was. Ik heb dus ook nog geen beddengoed.

Francien

Nou, de intake stelde eigenlijk niet zo heel veel voor.
Lijst met spulletjes voor baby en lijst voor spulletjes voor de kraamzorg.
We krijgen 8 dagen x 5.5 uur zorg, dat is 44 uur.

Groetjes

Hoi,

gisteren heeft de vrouw van Thebe gebeld. Intake heeft maarliefst een half uur geduurd (was telefonisch). Ik (wij) krijg(en) 64 uur kraamzorg, ivm de tweeling. Omdat je voor borstvoeding normaal 4 uur krijgt krijg ik er nu 4 extra dus 48 in totaal en 16 voor de twins. Aangegeven dat ik een stagaire helemaal niet erg vind. Daar we Luuk ook nog rond hebben lopen.

Allemaal succes met de laatste loodjes

Groetjes Miranda

hoi

vandaag zijn ze geweest en alles was goed,wist het allemaal nog van de vorige keer.ze hebben alleen de basis uren naar 40 uur gedaan,en dan kijken ze tijdens de kraamweek of we nog wat extra uren nodig hebben zeg maar.mijn man is ook thuis dus dat komt wel goed denk ik.gr wendy

Ik heb afgelopen maandag eindelijk de intake gehad. 't Was wel even slikken, want bij de jongste (nu 21 mnd)   kreeg ik nog 60 uur en nu maar 44 en als het druk is maar 32! Wij hadden eigenlijk het plan opgevat dat mijn man na de kraamtijd een paar dagen vrij zou nemen, anders gaan zijn vakantieuren wel heel hard. (hij krijgt ze van sept. tot sept) overuren 'bijverdienen' kan niet, omdat ze met strakke werktijden werken.   Familie woont ver weg en mijn vriendinnen hebben zelf jonge gezinnen. Die kunnen er moeilijk nog een gezin bijdraaien. Maar er lopen er hier wel 5 rond. We wachten wel af hoe het gaat.
Echt ontspannen klinkt het niet.......... Vooral niet omdat ik zelf weet dat ik de eerste 3 à 4 dagen niet veel waard ben buiten mijn bed.
Verder stelde de intake niet veel voor. Of je een stagiare erbij wilde hebben, nou ja, dat wil ik wel. Maar er is niet gevraagd of ik alles al in huis had ofzo.

Francien

Terug
Bovenaan