Internet onduidelijk over innestelingsbloeding.. wie ervaring?

<p>Hallo dames,</p><p>Ik heb normaal gesproken een nette cyclus van 28 dagen. 14 Juli begon mijn vorige menstruatie (4 dagen) 27 of 28 Juli heb ik mijn ovulatie gehad en mijn menstruatie verwacht ik de 10e.</p><p>Nu heb ik Zondag 4 Augustus bruinige afscheiding gehad maar echt niet veel. Dit heeft aangehouden tot vandaag maar alles bij elkaar heel weinig, het was iedere keer een drupje zeg maar. Ik kon er in totaal misschien 1 verbandje mee vullen ( of niet eens ) </p><p>Ik weet dat het vanalles kan zijn en dat het twee kanten op kan.</p><p>Maar omdat het 6 dagen voor nod begon en 8 dagen na eisprong ben ik gewoon heel benieuwd naar ervaringen. Aangezien internet hier heel onduidelijk over is. "Het duurt max 2 dagen maar kan ook langer".. aangezien ik geen fan ben van vroeg testen vroeg ik mij af of iemand een ervaring heeft met innestelingsbloeding.</p><p> </p><p>Alvast heel erg bedankt en Gefeliciteere met jullie zwangerschap <3</p>

Ik had ook bloedverlies. Dit bloedverlies was wel minimaal. Wel was dit helder bloed en geen oud bloed. 

Ik had paar dagen voor mijn nod ook bruin verlies. Dit hield aan tot mijn nod. Nu 30 weken zwanger ? 
Niet vroeg testen is moeilijk maar kan je wel stress/teleurstelling voorkomen. Nog even volhouden! Succes! 

Hey,
Ik heb een inestelingsbloeding gehad. Deze duurde 3 dagen en was alleen hele donkere afscheiding. Ook heel weinig. Omdat ik een hele onregelmatige cyclus had, stond ik er niet bij stil dat dit een innestelingsbloeding kon zijn. Ik dacht gwn een menstruatie, maar vond het wel vreemd dat ik geen helder bloed had gezien. Ik heb pas een aantal weken later een zwangerschapstest gedaan nav zwangerschapssymptomen. En toen viel pas het kwartje dat het een innesteling is geweest. Ik bleek toen ook al ruim 7 weken zwanger te zijn. En nu trotse mama van een zoontje van 9 weken.
Als ik jou verhaal lees, dan zou dit dus zomaar een inestelingsbloeding kunnen zijn. Spannend, hopelijk blijft de menstrustie uit en ben je zwanger! :)

Ik had ook zoals Lian hierboven een “bloeding” van 3 dagen. Wat bruin verlies verder stelde het niet veel voor. Vond het een te vroege en rare menstruatie maar dacht misschien is mijn eisprong heel laat geweest (daar verloor ik ook wel eens wat bloed bij). Ik heb 2 dagen daarna een testje gedaan, negatief dus dacht nou het zal wel.. 
2 weken later nog steeds geen “echte” menstruatie, pijn in borsten, opgeblazen gevoel en kramp. Toen weer een test gedaan: zwanger. Inmiddels 34 weken.. 

Bedankt voor jullie reacties!
Ik vind het ook vreemd omdat het zo weinig is en geen heldere kleur maar wel meerdere dagen, in ieder geval meer dan dat ik op internet lees bij innestelingsbloeding daar staat 1 hooguit 2 dagen. Maar ik zit op dag 3 ook al is het heel weinig, dus ik ben blij jullie reacties te lezen!!!
Ik begon me al zorgen te maken over wat dit nu weer kon zijn omdat internet zo onduidelijk is. Nu weet ik dus dat het ook langer dan 1 dag kan zijn en ja ik weet ook dat het niet zo hoeft te zijn, al hoop ik daar natuurlijk niet op.

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet er nog van en succes met de laatste lootjes & @lianfl gefeliciteerd met je zoontje

Ik heb dat 3 dagen gehad. ‘Oud’ bloedverlies, ben naar de huisarts gegaan omdat ik niet wist wat het was en ik mijn menstruatie nog niet kon hebben. Daar een test gedaan, maar bleek niet zwanger toen. Was kennelijk te vroeg in de zwangerschap om aan te kunnen tonen dat ik daadwerkelijk zwanger was. 
even later bleek het een innestelingsbloeding te zijn. 

Ben op dit moment 33 weken! Probeer niet te vroeg te testen dus, kan een verkeerde uitslag geven. Hoe lastig dit ook is ?

Ja zo ziet het inderdaad uit als het aller laatste beetje van de menstruatie. Maar dan meerdere dagen.
Ik zal het testen tot Zondag of Maandag bewaren want het resultaat is ofwel negatief en dan weet ik nog niets, of positief maar dan kan het nog mis gaan. Mijn nod zou Zondag zijn dus ik ga er van uit dat ik dan ook meer weet.
Dankzij jullie reacties weet ik dat het meerdere dagen kan aanhouden hierdoor heb ik toch weer wat meer geduld haha.
Thanks!!

Terug
Bovenaan