Internet onduidelijk over innestelingsbloeding.. wie ervaring?

Naliefa Wat leuk. We zitten precies hetzelfde qua tijd van menstruatie, ovulatie en NOD! Ik heb geen innestelingsbloeding gehad maar heb wel het idee dat ik sinds eergisteren wat symptomen heb. 's Avonds wat misselijk maar niet dat ik moet spugen. Vooral met bukken en dan weer omhoog komen dat ik het voel. Was laatst duizelig. En m'n tepelhof lijkt groter met bultjes. We zullen zien.
Duimen voor het weekend voor ons beide!!! 

@Maja, oh wat leuk! Ik vind het toch altijd fijn als je met iemand kan praten, vooral als het zo gelijk loopt.
Ik moet zeggen dat de bruine afscheiding even gestopt was maar nu toch weer aanwezig is. Nog steeds maar beetjes en niks van helderrood bloed. Ik vind het werkelijk zo vreemd dat ik dit al 4 dagen heb. Heb het nooit eerder gehad en voor mijn nod is het zo vroeg. Alles gaat door mij heen, zelfs de gedachten "dadelijk ben ik al in de overgang" en ik ben pas 29... 
Helaas is het afwachten maar ik verwacht jammer genoeg eerder een menstruatie dan positieve test.
Jou symptomen klinken wel goed! Hopelijk snel goed nieuws. :D 

@ Naliefa, ik had buiten de innestelingsbloeding nog geen andere kwaaltjes. 2 a 3 weken daarna begon ik kwaaltjes te krijgen als misselijk (niet spugen), weinig eetlust en hele zere borsten.
Wat een spannende tijden, ook voor jou Maja. Ik zal voor jullie duimen. Laten jullie weten zodra je meer weet? :)

Hallo dames,
Gister dacht ik dat mijn menstruatie zou beginnen had rozeachtig bloed bij het afvegen. Wederom niet veel en vanmorgen was ook dat weer weg.
Ik ben ontzettend benieuwd wat morgen gaat doen. Maar voor mij lijkt het dat een zwangerschap zo niet kan beginnen. Mocht mijn menstruatie toch uitblijven laat ik jullie dit natuurlijk wel weten!

Naliefa Nee joh, je bent nog hartstikke jong dus de kans is klein! Je gaat nu natuurlijk van alles denken. Ook ik maak mezelf ermee gek hoor. Vanochtend had ik ineens een klein helderrood puntje op m'n wcpapier zitten en daarna wat bruinig. Dan lijkt me dat een innestelingsbloeding te laat is als mijn NOD morgen is. Ben dan ook bang dat toch m'n menstruatie op gang komt. Waar ik natuurlijk niet op hoop ...
Het is wel bijzonder bij jou dat het zo lang duurt maar dat je het nooit eerder zo hebt gehad met een menstruatie. Het is dus sowieso anders. Je lichaam kan natuurlijk een beetje van slag zijn. Morgen inderdaad even afwachten en ik zou voor de zekerheid daarna nog een keer testen. Wellicht reageert je lichaam wel zo door de hcg .. je weet maar nooit. 
Ik heb vandaag dus niet echt symptomen. Ja, ik voel m'n buik een beetje gek doen en had vanochtend last van m'n onderrug. Maar dat zijn meer symptomen van menstruatie. We wachten af. Nog een dagje wachten! 

Er is echt geen touw aan vast te knopen .. ik stuur 20 minuten geleden dat bericht, ga even wat halen in het dorp en voel weer wat misselijkheid naar boven komen. Ik heb ook geen idee of die symptomen altijd blijvend zijn of met vlagen komen of soms een dag er niet zijn. Heel vaag allemaal. 

Ik lees ook net dat een innestelingsbloeding plaatsvindt op dag 6 - 12 na ovulatie. En menstruatie bij dag 12 - 16. Gisteren was dag 12 na mijn ovulatie en toen had ik 's avonds dus een klein beetje bruinig bloed bij het afvegen. Vandaag dus weer een beetje en wat ik zei dat kleine rode puntje. Was echt minimaal want daarna volgde al iets van bruin. Mijn buikkrampen zijn ook een stuk minder dan bij het begin van mn menstruatie normaal. Ik krijg dan ook vaak wat griepsverschijnselen en dan weet ik dat ik ongesteld wordt. Nu niet gehad. Dus of het is een late innestelingsbloeding (waar ik op hoop) of een dag eerder ongesteld.

Ik las trouwens net dat een innestelingsbloeding soms tot 7 dagen kan aanhouden. Dus wie weet is dat bij jou zo Naliefa! 

Terug
Bovenaan