Internet onduidelijk over innestelingsbloeding.. wie ervaring?

Ja het lichaam kan echt maar dan ook echt gek doen! Ik ben benieuwd wat ik zometeen thuis aantref... ben een paar uurtjes weg geweest shoppen voor baby kleertjes want dit weekend hebben we een baby borrel... dan merkt ik wel dat mijn hormonen door mij heen stormen en mijn eierstokken niet meer stil staan haha.
Het kan inderdaad toch nog een innestelingsbloeding zijn. Sommige vrouwen hebben dit zelfs op de dag van menstruatie! Zo bizar.
Ja dat vind ik het vreemdst., het begon namelijk 9 dagen na mijn eisprong dus echt vroeg voor mijn menstruatie dat vind ik zo apart. Als het mijn menstruatie is dat het zo kort op mijn ovulatie begonnen is.
We wachten nog maar even ongeduldig af. Hoop dat het bij jou ook positief is dit weekend!
X

Ik denk dat het dan toch een innestelingsbloeding is als het 9 dagen na je ovulatie is. Het zit tussen de 6 - 12 dagen. Dus eigenlijk best netjes. En wat ik dus las, kan het dus tot 7 dagen aanhouden. Is wel uitzonderlijk, maar dat maakt niet uit, als de test maar positief is haha. 
Erg is dat he, als je voor iemand anders babykleertjes aan het shoppen bent. Ik vind dat wel echt het leukste wat er is. 
We houden elkaar op de hoogte!
X

Bij mij heeft mijn menstruatie zich gemeld. Ben nu wel opgelucht. Had het zeker!!! liever anders gezien maar ik weet nu in ieder geval hoe het ervoor staat. Zekerheid is fijner dan onzekerheid. En zo zien we maar weer ook al is een cyclus met de klok gelijk te zetten, er kan altijd anders gereageerd worden.
Hopelijk blijft de menstruatie bij jou uit!! Wij gaan met nieuwe moed en hoop door naar de volgende ronde.

Ah wat balen zeg! Maar wel fijn dat je nu zekerheid hebt inderdaad. Anders maak je jezelf gek. Op naar de volgende ronde!
Ik heb besloten vanochtend niet te testen. Ik had net zulke lichte bloedingen zoals donderdagavond en gisteravond ook licht. Vanochtend hetzelfde. Dus al is het een innestelingsbloeding, dan nog is het hcg te weinig aanwezig ben ik bang. Dus doe ik een test voor niks. Ik kijk het nu gewoon aan totdat de bloeding stopt of doorzet tot menstruatie. Dus nog even afwachten. Maar ik ga er meer vanuit dat het opkomende menstruatie is dan een ontrekkingsbloeding. 

Maja, oh wat jammer! Toch altijd even een naar gevoel he? Vooral als je een paar dagen in onzekerheid zit.
Hopen dat de volgende raak is voor ons. 
Hoe lang proberen jullie al en is het het eerste kindje?

Op dag 12 na mijn eisprong begon mijn innestelingsbloeding. Deze duurde 3 dagen. Ik dacht licht ongesteld te zijn. Eerste dag een halve menstruatiecup vol en dag 2 en 3 minimaal wat bloed. Het was donker oud bloed zoals tijdens de menstruatie, alleen dus veel minder. De dagen erna zaten er nog wat roze fliebertjes in de witte afscheiding.
Ik ben volgens de verloskundige 3 dagen na mijn eisprong bevrucht, dus op dag 9 na de bevruchting heb ik de innestelingsbloeding gehad.
Ik had als symptomen op dat moment alleen vermoeidheid en zere borsten.

Terug
Bovenaan