intieme vraag

Hoi meiden,
Misschien vinden jullie het wel een raar onderwerp hoor.maar ben toch benieuwd naar reacties:maar kunnen jullie je onderkantje nog goed scheren?en de benen?ik vind het steeds lastiger worden en sta helemaal voorover maar zie door mn dikke buik nog niks haha.wil er zeker met mn bevalling wel een beetje beschaafd en fris bijliggen.niet met een grote bos haar aan de onderkant.weet nog dat ik bij mn dochter tijdens de eerste weeen alles op gevoel heb staan scheren niet echt gemakkelijk.maar vind het een beetje eng om het aan mn man over te laten.hoe doen jullie het?
x jootje

hoi,
ik heb dat ook .. hihi en omdat ik het niet meer kan zien doe ik het niet meer want dan ben ik bang dat ik mezelf snij ofzo..
vorige keer heeft mn man het wel gedaan nog op het laatst net voor de bevalling. lag ik er toch netjes bij:p
vond het wel een beetje eng allebei maar het is gelukt.. gewoon wat vertrouwen hebben:p.. haha.. ook bij mijn benen kan ik niet meer zo goed bij komen maar ik leg ze op de badrand en dan gaat het scheren wat gemakkelijker en liggen ze wat hoger..

naja succes ermee! en gewoon door je man laten doen ..

Liefs, Christien

Ik kan d'r ook niks meer van zien en wil er toch een beetje fatsoenlijk bij liggen straks dus ik laat mijn man scheren. Hij vind het geloof ik enger dan dat ik het vind. Ook mijn benen scheert hij en tja ik ga nog een stapje verder... hij lakt ook mijn teennagels want ook dat vind ik een hele opgave.
Maar pfffff wat zou het toch heerlijk zijn om straks weer zelf je eigen lichaam te kunnen verzorgen.

succes!

Tja, mijn man doet het ook voor me....nadat hij me ervan overtuigd heeft dat hij het echt niet erg vond om te doen...Mijn benen doe ik nog wel zelf. Als ik de douchedeur open doe kan ik mijn voet op de wastafel leggen (zo groot is onze badkamer ;p) en dat lukt nog net!

Ik heb mijn man ook geholpen met douchen en afdrogen toen hij zijn been gebroken had. Destijds woonde we beide nog thuis en ik reed iedere avond naar zijn ouders om hem te helpen. Het leek me voor hem fijner als ik het zou doen dat als zijn moeder hem moest helpen. Nu helpt hij mij, ik vond het eerst erg dat ik het niet meer zelf kon maar hij vind het niet erg!

hey,

ik heb me een paar weken terug voor het eerst laten harsen, en doe dat binnenkort nog een keertje.
Verschrikkelijk pijnlijk!!! Maar wel de moeite waard :) (durf het ook niet door manlief te laten doen...)

LIefs,

T

Hoihoi..

Ook ik kan het niet meer zien nee..
Ik scheer nu op gevoel en me vriend controleerd of ik het netjes heb gedaan..
En mijn benen... Wij douchen in ons bad dus dan zet ik mijn been op de badrand en dan kan ik er nog mooi zelf bij..

Maar idd wat de rest al zegt als je het op gevoel niks vind gewoon je man laten doen...
Hij vind het dan waarschijnlijk nog enger dan jij en hij zal dus extra voorzichtig zijn..:p

Succes..;)

Hahaha... dit is inderdaad een groot dilemma! Ik kan het ook niet meer goed zien en doe het dus nog op gevoel. Maar heb laatst wel laten ontvallen dat ik wellicht snel hulp nodig zal hebben... Ik weet zeker dat ' ie het wel doet, maar hem mijn teennagels laten lakken... dat kan ik denk ik vergeten! Ik geloof ook niet dat hij het er goed vanaf zou brengen en er meer kwakjes op zou smeren dan ze echt lakken!

Ik scheer mijn benen door met veel gepuf en gekreun nog voorover te buigen of ik ga op de grond in de douche zitten (al is dat wel wat krap -> ik denk dat mijn badkamer net zo groot is als die van Nathalie86...)

Maar goed, als er nog meer goede ideeen zijn: welkom!

Zooooo herkenbaar ook alweer....

Tis echt vermoeiend ook om de onderkant haarvrij te maken. En dan denk je dat je het hebt gehad, helemaal buiten adem..... en dan voel je nog een paar haartjes... pffff

Doe het nu 1 keer in de twee weken, maar vanaf week 36 toch maar weer elke week denk ik hihi

Terug
Bovenaan