intieme vraag

Alles is volgens mij herkenbaar voor mij... Ook dit weer. Ik doe het gewoon op de tast, maar of het er erg netjes uitziet?
Tegen het eind van de zwangerschap laat ik mijn man gewoon even controleren.

Mijn benen heb ik al in tijden niet geschoren, maar gelukkig heb ik niet heel veel haargroei, dus dat kan er nog even mee door. Dat moet mijn man straks maar een keer doen..
Ik voel me toch niet vrouwelijk genoeg als ik niet geschoren ben en bovendien verga ik van de jeuk door de stoppeltjes!

Mijn man WIL t niet eens voor me doen,lief he ahum...Hij vind het niet echt charming (zoiets als op de wc gaan zitten als de ander in de badkamer bezig is). Hij is nogal preuts.
Wordt nog wat bij de bevalling; kan ie beter bij mijn hoofd blijven staan (eerste was keizersnee) haha
Dus ik ben gedwongen zelf iets te proberen.
Benen gaat door op krukje te zitten, misschien op krukje gaan staan voor spiegel en dan onderkantje proberen??
Je voeten een beetje bijhouden, ook al zo'n leuk klusje...

Succes allemaal!

ik doe het op de tast, en lang leve spiegels?? hihi
ik laat dat echt niet doen hoor! hij zal wel voorzichtig zijn maar dat duurt me veel te lang! heb het bij alle 3 zelf gedaan en zeg er prima uit! ach het ziet er toch niet uit tijdens een bevalling dus wat maakt het uit! haha (geintje hoor)
nee ik red me prima.. en mijn benen is helemaal geen punt, krukje erbij en klaar..

liefs

Haha, hoe herkenbaar!! Ik heb het een paar weken geleden 'op de tast' gedaan, maar dat was niet zo'n succes.. Mijn buik is echt mega met die twee erin, dus ik kon het ook eigenlijk niet eens goed zien met spiegel. Resultaat: hele geïrriteerde huid en pijnlijk, aiaiai.. Geen aanrader dus. Mijn man zou het zo doen, hij scheert zichzelf tenslotte ook iedere dag.
Gelukkig ben ik blond, dus geen lange zwarte haren op mijn benen (die ik overigens nog nèt zelf kan doen), en ik heb het idee dat mijn haren minder snel groeien.
Mijn lieve mama heeft laatst mijn voetjes gedaan en nagels gelakt, heerlijk! Voetenbadje erbij, net alsof ik in de salon zat =)

hoi dames,

ben nu al ruim 15 weken geleden bevallen en hoor hier dus niet thuis maar zag jullie problem voorbij komen en dacht moet toch even reageren.
ten eerste niemand maar dan ook echt niemand kijkt naar hoe jij geschoren bent tijdens een bevalling of erna!!!! mits je zelf van plan bent om er tijdens de bevalling een camera op te zetten zou ik er niet teveel waarde aan hechten want als je ergnes niet mee bezig bent tijdens een bevalling is het je onderste wel je maakt je druk om hele andere dingen geloof me... mocht je het toch perse willen en je bent bang dat manlief je pijn doet waarom laat je het hem of jezelf dan niet doen met ladyshave is toch vrij kort en netjes gelijk als er iets is wat vervelend is dan is het wel haartjes die net terug komen wanneer jij bevallen bent en geloof me wat ben je dan blij als je nog ietsie pietsie hebt staan want dan is het minder gevoelig en zijn de haartjes al door.. het is al redelijk gehavend daar beneden en dan moeten ook al die nieuwe haartjes door komen sorry daar deed ik het niet voor!! de enige die zich druk maakt ben je zelf want de verloskundige of ziekenhuispersoneel zal je er niet over horen!!

succes allemaal alvast voor het bevallen!!
groetjes non
mv alyss 15 wk

Haha mooie reactie van Nonnie!
Ik probeer het van onder een beetje bij te houden, omdat ik er ook netjes uit wil blijven zin. Het is een hele opgave, maar mijn man biedt net aan om te helpen.
Een vriendin van me vertelde dat ze hier voor haar bevalling ook mee bezig was en zorgde er ook voor dat het van onder netjes geschoren was. Maar na je bevalling doet het in dat gebied nogal zeer en moest ze er niet aan denken om te scheren. Dus de kraamhulp en verloskundige die haar controleerde zagen aan het eind van de kraamtijd alsnog schaamhaar zitten...tja....Lijkt dus weinig zin te hebben om ons hier druk over te maken...

Nou ik maak me er toch wel druk om hoor!ben al eerder bevallen dus weet toch wel wat het is.vind het gewoon een smerig idee dat je een bos haar heb staan.ik ben al een donker type dus valt het nog meer op!dus moet gewoon netjes weg of bijgewerkt zijn vind ik.kan me bij mn 1ste niet herinneren dat ik last had van doorkomende haartjes.bleef het gewoon bijhouden.alleen dan tijdelijk iets minder.
mn man ziet het niet zo zitten om me te scheren dus doe het nog steeds op gevoel.en ik moet bekennen sinds ik zwanger bent groeid alles nog sneller die pech heb ik weer.
x jootje

Tja, in de reactie van Nonnie zit wel wat in. Ik geloof best dat anderen zich er niet aan storen (ze zullen vast wel vaker hele bossen zien), maar het gaat om mijzelf.

Ik voel me er gewoon niet prettig bij als daar veel haar zit. Ja, ik ben best ijdel, maar dat maakt me niet uit. Ik doe het dus niet voor een ander, maar voor mijn eigen gevoel.

Terug
Bovenaan