@irene1979

He hoi medestander ;),
Afgelopen nacht werd ik wakker in een heftige wee. Vanwege mijn eerdere bevallingen was mij geadviseerd spoedig contact op te nemen met de VK. Toch wilde ik in ieder geval een uurtje afwachten. Ik heb een aantal weeen gehad, maar na anderhalf uur ben ik weer in slaap gevallen.
Vanochtend begon het opeens weer. Deze dag is niet echt een kerstdag geweest. Onze jongens zijn opgehaald door mijn ouders en mijn man en ik waren bezig met ons aanstaande kerstkindje; dachten we.
Je hoort aan mijn verhaal al dat het ook vandaag niet heeft doorgezet. Helaas, ik ben behoorlijk teleurgesteld. Onze jongens slapen bij mijn ouders en wij wachten af wat voor een nacht er komt. Als de nacht geen bevalling brengt, hoop ik dat ik goed kan slapen. Dat heb ik wel even nodig!

Groetjes Annemieke

ik hoop voor je dat je nu je kindje in je armen hebt. zodat je toch nog een beetje van de kerst kunt genieten.

zo niet nog heel veel succes en we horen het vanzelf

liefs

Hoi Annemieke,

Daar ben ik dan eindelijk! Ik had je bericht wel gelezen, maar had geen tijd om te reageren. Ik heb vandaag de hele dag aan je moeten denken, hopelijk heeft het nu dan toch echt doorgezet. Het is je zo gegund!!!

We balen dat je 1e kerstdag zo verlopen is. Maar hopelijk is het niet voor niets geweest. Het feit dat je vandaag niet op het forum was lijkt hoopgevend!

Bij mij is het helemaal rustig gebleven gisteren en vandaag. Rustig aan gedaan en toch wel wat afleiding mbv ouders en schoonouders. Donderdag ben ik 40 weken! Ben benieuwd of ik dat ga halen. En zou het een 2010 of een 2011 kindje worden???

Hopelijk snel goed bericht van jou!

Veel liefs, Irene

Vandaag was ik de hele dag niet in de gelegenheid om online te zijn. Na een rustige nacht, heerlijk geslapen, kwamen de jongens vanochtend weer thuis. Voordeel was dat we heerlijk hebben kunnen uitslapen, wat we wel nodig hadden. Lastig was het om vanochtend uit te moeten leggen dat er nog geen baby is. In de middag zijn we weer naar mijn ouders gegaan, maar nu op "visite". De hele dag geen krampje... Om mezelf niet helemaal gek te maken, heb ik gisteren de VK gevraagd of het theoretisch mogelijk is dat ik pas over drie dagen beval. Het is idd mogelijk, dus ik heb me voorgenomen niet meer te wachten. Anders maak ik mezelf er helemaal gek mee. Dus bedankt voor alle lieve medeleven, maar nee hier nog geen (kerst)kindje!

Wat balen! Hopelijk heb je met je man, jongens en ouders wel een gezellige dag kunnen hebben vandaag.
Onze zoon was gisteren ook bij mijn ouders blijven slapen na het kerstdiner, maar langer dan half 8 uitslapen lukte niet.
En nu is het dus weer eens zo'n vreselijke avond. Flink last van maagzuur en niet kunnen slapen. Ik ben nu dus maar even beneden gaan zitten met een beker warme melk. Mijn buik is wel wat onrustig, maar nog geen weeen. Wachten, wachten, wachten....

He hoi! Heb je uiteindelijk nog kunnen slapen vannacht? Ik hoop het maar voor je anders ben ik straks helemaal moe voor je aan de bevalling begint. Vandaag maar lekker rustig aan doen... Even een vraagje; hoe oud is je zoontje?

Update: Vanochtend naar de VK geweest. Ons kindje is nu wel echt ingedaald, dus het is niet voor niets geweest. Strippen wilde ze wel doen, maar ze heeft uitgelegd waarom ze er geen voorstander van is. Als de bevalling natuurlijk begint, komt dat door het stresshormoon dat de baby aanmaakt doordat hij/zij het niet meer goed heeft in de buik. Als je gaat strippen kan dat zorgen voor rijping van de baarmoedermond. Als je dat te vroeg doet, zorgt het voor veel weeen zonder dat het kindje geboren wordt. En aangezien ik dat al genoeg heb, vroeg ze of ik dat echt wel wilde. Ik heb er vanaf gezien. Er schijnt verder wetenschappelijk aangetoond te zijn dat het na de uitgerekende datum wel kan. Ze heeft me gezegd dat ik gewoon mag bellen en langskomen als ik van gedachte verander. Deze uitleg is vrij kort, maar ik heb er wel echt iets aan gehad. Ik wil natuurlijk bevallen en kom de dagen wel door. Mijn bloeddruk was overigens ook weer keurig, gelukkig maar!

Nou, ben benieuwd naar jouw update. Fijn om met iemand te kunnen delen die net zo ver is en is hetzelfde schuitje lijkt te zitten...

Groetjes vanaf de bank ;)

Het klinkt alsof je er nu ook wat meer rust in hebt? Dat zou wel erg fijn zijn. hebben je zoontjes deze week vakantie of heb je nog opvang voor ze?

Ons zoontje Coen is in september 2 jaar geworden. Hij is vandaag (zoals altijd op maandag) naar oma en opa, dus ik heb een rustige dag. Ik had vannacht niet echt goed geslapen, dus toen mijn vriend en zoontje weg waren vanmorgen weer even terug naar bed geweest en tot 10.45 uur geslapen! Dat was lekker zeg!

Dat strippen wil ik trouwens zelf ook pas na de uitgerekende datum, ook al wilde de verloskundige het bij mij al wel doen. Ik moet donderdag weer, dan ben ik precies 40 weken.
Weten jullie trouwens of jullie een zoontje of dochtertje krijgen? Wij weten het nog niet, spannend. Begin nu toch echt benieuwd te worden naar de kleine!

Fijne dag!

Terug
Bovenaan