@irene1979

Mijn bericht wordt maar niet gepost, heb het al een paar keer geprobeerd vanmiddag... komt 'ie op herhaling:

Balen dat iets meer helpt. Dan zit er maar één ding op en dat is uitzitten. Mss trost de gedachte dat het na de bevalling weer over is...

DIt is idd onze laatste zwangerschap. Nog een keer zou niet goed zijn voor mijn lichaam. En ach, drie is ook wel een mooi aantal! Genoeg om me heen om al mijn liefde aan te geven ;)

Een onrustig gevoel, sterkte ermee! En anders is het voor het maagzuur...

Ik blijf me vandaag onrustig en niet zo lekker voelen. Heb ook steeds een hoge hartslag en het maagzuur. Maar dat hoort erbij, helaas. Gewoon ff geen topdag, het huilen staat me nader dan het lachen...

Morgen ben jij uitgerekend! Zouden we behoren tot de kleine groep die op de uitgerekende datum bevalt....
Ik duim voor je!

Zelf zit ik steeds te speculeren over de datum. Idd morgen uitgerekend. Onze eerste kwam een week te laat, de tweede een dag te vroeg. Dus ik ben benieuwd. Vandaag liever niet. Op deze datum is vorig jaar onze wethouder overleden (ik werk bij een gemeente). Dat heeft mij erg aangegrepen en daarom wil ik liever niet vandaag. Ach en verder maakt het mij niet veel uit... Nou ja, snel zou fijn zijn ;) Morgen vind ik een goed idee :0

Terug
Bovenaan