@irene1979

Ik hoop idd dat ik nu meer rust heb. Wat goed te horen dat jij het strippen ook pas na de uitgerekende datum wilt. Woensdag ben ik 40 weken, dan zou ik dus kunnen vragen of ze het wil doen... Dast onthoud ik als optie. Volgende week maandag pas weer een afspraak bij de VK.

Normaal werk ik vijf dagen in de week en is er dus hebben we ook voor vijf dagen opvang voor de jongste van 3,5 jaar. Die is dus naar het kdv. Onze oudste van 5,5 heeft vakantie dus die is thuis. Maar omdat hij al wat ouder is kan hij zichzelf als goed vermaken. Verder heb ik mijn (schoon)ouders als achtervang. Als het niet lukt bel ik ze op.

Morgen hetzelfde als vandaag, woensdag bij mijn ouders, donderdag bij mijn schoonouders en vrijdag heb ik ze allebei thuis.

Wij weten het geslacht dit keer voor het eerst wel, maar dat houd ik nog voor mijzelf... sorry. Maakt niet dat ik minder nieuwsgierig ben. Ik kan wat dat betreft niet wachten!!! Fijne dag en ik lees het wel weer...

Ik zit ff stiekem met jullie mee te lezen. Spannend zeg! En intressant om te weten over het strippen! Zal miss wel per persoon verschillend zijn maar toch handig om te weten!
Ik hoop dat jullie kindjes snel aandienen. Ik ben eigenlijk van janmama club en ben 4 jan uitgerekend. dus net ietsje later als jullie!

Wat een grote zonen heb je al!!!
Fijn toch om ouders en schoonouders in de buurt te hebben als hulp. Ik zou echt niet zonder hun hulp gekund hebben!

Heb het vandaag echt helemaal gehad met het maagzuur! Ik heb er al bijna 2 maanden last van, maar sinds een week helpt echt helemaal niets meer. Ik heb er nu de hele dag door zo'n last van. Mijn slokdarm is nu volgens mij echt aan het ontsteken ofzo, want dit is echt niet leuk meer! Iemand nog tips/ideeen?

Fijn toch om ouders en schoonouders in de buurt te hebben als hulp. Ik zou echt niet zonder hun hulp gekund hebben!

Heb het vandaag echt helemaal gehad met het maagzuur! Ik heb er al bijna 2 maanden last van, maar sinds een week helpt echt helemaal niets meer. Ik heb er nu de hele dag door zo'n last van. Mijn slokdarm is nu volgens mij echt aan het ontsteken ofzo, want dit is echt niet leuk meer! Iemand nog tips/ideeen?

Grote zonen; ja we waren er redelijk vroeg bij. Net 26 toen onze oudste is geboren. De tweede wilden wij graag snel er achteraan. Ondanks een operatie die tussendoor kwam is dat nog goed gelukt met 22 maanden verschil. Toen kwamen we steeds in een medische molen en wilden we eerst rust in het gezin, voordat we onze kinderwens compleet konden maken. En ook dat is gelukkig gelukt. Voor mij geld straks absoluut de uitspraak: "Compleet gelukkig, gelukkig compleet!".

Maagzuur... meid, ik voel met je mee. Heb het mijn hele zwangerschap al, niet normaal gewoon. De rennies kwamen mijn neus uit. Nu vermijd ik yoghurt en pittige kruiden, eet ik geen grote hoeveelheden meer en slaap ik met mijn hoofdeinde omhoog. Verder heb ik een fles Antagel (snelle maagzuurremmer) in mijn handtas. Dat wil zeggen altijd bij de hand. Antagel kan je zonder recept halen bij de apotheek, kost 6-7 euro. Als je het nog niet kent, hoop ik dat je de mogelijkheid hebt eraan te komen en het te proberen. Sterkte ermee!

Hoe is het verder? Goed geslapen?

Antagel, Rennies, Gaviscon, Regla Ph, niets helpt meer. Antagel heeft nog redelijk lang goed geholpen, maar nu wordt ik er misselijk van en moet ik braken (bijwerking ervan, helaas). En met mijn hoofd meer omhoog slapen lukt me niet. Ik houd ook rekening met wat ik eet, maar wat ik de ene dag goed verdraag kan ik de volgende dag opeens weer niet hebben. Nog even doorbijten dus!

Dit is dus jouw laatste zwangerschap? Ik kan het me helemaal voorstellen dat het voor jullie dan compleet is.
Voor ons is nog niet zeker of dit de laatste zwangerschap is. Waarschijnlijk wel, maar dat zou nog kunnen veranderen. Maar als we ooit een 3e zouden willen dan zal er ook langer tussen zitten dan nu, voorlopig hebben we onze handen en huis straks vol aan 2 kinderen!

Is het bij jou verder rustig gebleven of toch nog wat weeen? Ik had gisterenavond wat weeen, maar niet regelmatig. Dus maar gaan slapen en vanmorgen natuurlijk niets meer. Ik voel me wel een beetje onrustig vandaag, weet niet wat het is?!

Fijne dag en misschien nog tot later vandaag!

Terug
Bovenaan