irene1979?

Nee hoor!
Vandaag is mijn zoontje de hele dag thuis dus nog geen tijd gehad om te computeren. Het is nog steeds helemaal rustig hier.
Vannacht eindelijk weer eens een nacht redelijk goed geslapen. En ik duik er zo nog even snel in nu mijn zoontje ligt te slapen.

Hoe is het bij jou???

Rustig... geen tekenen... mijn moeder heeft de jongens vanochtend opgehaald. Ze zijn naar de dierentuin. En hier heeft de hulp vanochtend het huis schoongemaakt. Luxe, heb ik sinds drie weken, omdat ik het echt niet zelf meer kan... Ik kan er wel aan wennen ;) Maargoed het huis is weer schoon, ik ben er klaar voor!

Dus toch niet op de uitgerekende datum? Jammer!
Ik maak morgen nog een kans...wie weet. Morgen ook weer naar de verloskundige, ik denk dat ik me nu maar wel ga laten strippen.

Wat lekker dat je huis weer schoon is. Onze schoonmaakster was juist ziek deze week dus wij zijn zelf aan de slag gemoeten.

Tot morgen waarschijnlijk weer! Slaap lekker alvast.

Strippen: ja ik heb er nog over nagedacht. Als ik wil, kan ik bellen voor een afspraak... ik twijfel nog steeds erg. Mijn volgende afspraak bij de VK is pas maandag.

Houd me op de hoogte van de ontwikkelingen bij jou. Ik hoop dat het strippen effect heeft en je snel je kleintje in je armen hebt.

Tot morgen ;)

Goedemorgen Annemieke,

Lekker geslapen? Ik gelukkig weer redelijk goed, wel met 6 plaspauzes, maar dat hoort erbij hè?

Ik ben wel benieuwd naar vanmiddag. Hopelijk gaat het strippen wat doen. Al is 31 dec of 1 jan niet echt een leuke dag om jarig te zijn, we hebben toch maar besloten het wel te doen als ze willen strippen.

Ik kan me voorstellen dat jij twijfelt, ik zou ook niet zo snel bellen voor een eerdere afspraak om te strippen. Terwijl ze toch tegen je gezegd heeft dat het mag?! Misschien moet je het gewoon doen, als je kindje er nog niet klaar voor is dan doet het toch niets...

Nog plannen voor vandaag? Ik ga zo even wat boodschapjes halen en verder vooral niet te veel.

Groetjes, Irene

Goedemorgen!
Eigenlijk hoef ik er maar één keer uit 's nachts, dus dat is luxe. Maargoed, vannacht zo slaapdronken dat ik onderwel overal tegenaan ben gebotst.

Ook ik ben benieuwd hoe het met jou gaat vandaag. Kom je na je bezoek even online om te vertellen ;) Gek he, je kent elkaar niet, maar het is wel erg bijzonder om zo in dezelfde situatie te zitten. Ik voel echt met je mee.

31 jan lijkt mij trouwens best een prima verjaardag. Veel mensen hebben vrij en zijn in feeststemming. Ach, en je hoeft je nooit te vervelen met de jaarwisseling...

Geen plannen vandaag...de jongens zijn vandaag naar mijn schoonouders. Een dagje rust voor mij. Mss komt mijn moeder nog langs. Ik ben nog niet eens aangekleed. Zit lekker op de bank met de beentjes omhoog. Straks even koffie zetten! Stukej kersttulband erbij ;)

Ik hoor je graag vanmiddag! Groetjes

Terug
Bovenaan