irene1979?

Ik dacht al, tot 31 januari wachten....????

Ik vind het ook fijn met jou van alles te kunnen delen en leef echt met je mee!

Tot vanmiddag en geniet van je kopje koffie!

Hier ben ik weer. Net bij de verloskundige geweest en ze heeft me gestript. Het was geen prettig gevoel maar echt pijnlijk vond ik het niet, wel wat bloedverlies. Ik had al 2 à 3 cm ontsluiting. Ze kon de vliezen heel goed loshalen van de baarmoeder, dus ze was heel tevreden. In principe is er een 50% kans dat het nu snel gaat beginnen, maar ze was er bij mij wel bijna zeker van dat het snel zou beginnen. Ze vond het zelfs niet meer nodig om een afspraak voor volgende week te maken. Dus nu maar afwachten en wat laatste dingetjes klaar gaan zetten.

Mijn zoontje slaapt vanavond voor de zekerheid bij mijn ouders, dan hoeven we ons daar in ieder geval geen zorgen om te maken.

Hoe is het met jou? Al iets besloten over het strippen?

Oh wauw (ik kijk precies op het juiste moment!) Als ik het goed begrijp, zou het wel eens zo kunnen zijn dat je vandaag of morgen bevalt... Geweldig! Ik hoop het van harte voor je. Slim van je om jullie zoontje uit logeren te doen. Dan heb je ook de rust.

Hier nog niets besloten, maar ik denk er ook niet zo meer over na. Volgens mij betekent dat eigenlijk dat ik het liever maar zo laat. Ik wacht wel af. Het komt als het tijd is en ik kan maandag bij de VK altijd nog kiezen voor het strippen. Mijn ervaring is dat het goed werkt. Bij de eerste ben ik gestript (was toen een week over tijd), 's nachts begonnen de weeen.

Als jij bevalt vandaag of morgen, is het helemaal stil op het forum. Het lijkt wel of er niemand meer schrijft. Nogmaals succes!

Hallo,

Zal ik dan maar weer eens een berichtje tikken.
Ben inmiddels 41 weken en 2 dagen zwanger. Gistermorgen gestript maar tot nu toe geen effect.
Ben het wachten wel zat, maar met oud en nieuw bevallen hoeft van mij ook weer niet. Het is overigens mijn 3de en van de vorige ben ik ook pas met 42 weken bevallen. De andere kinderen zijn 9 en 10 jaar dus wel spannend nu na al die tijd.

Succes met de laatste loodjes.
En een goede jaarwisseling!

He Irene,
Een beetje jaloers zoek ik het forum af naar tekstjes van jou, om te weten hoe het met je gaat ;)

Hier nog alles rustig. Raar weekend gehad, voel me inmiddels minder fit en was zaterdag weer in het ziekenhuis. Ik zit er een beetje doorheen en ze willen me wel gaan helpen. Dat kon zaterdag nog niet, maar vanochtend ben ik bij de VK gestript. Eindelijk, is het dan nu mijn tijd? Ik hoop dat ik in staat ben het snel te laten weten.

Groetjes Annemieke

Terug
Bovenaan