irene1979?

Wat spannend!!!
Wel balen dat je weer naar het ziekenhuis moest. Weer je bloeddruk te hoog?

Ik duim voor je dat je na zo´n zware zwangerschap een hele goede voorspoedige bevalling gaat hebben dat dat jullie met snel van jullie kleintje kunnen gaan genieten. En hopelijk een snel herstel voor jou!

Bij ons gaat het redelijk goed. Niek is wel flink afgevallen en hij was erg onrustig. Nu wordt hij bijgevoed en gaat het een stuk beter. Wel weer ontzettend wennen zo´n kleintje! Proberen de signalen te begrijpen, ik had gedacht dat dat bij een 2e misschien makkelijker zou gaan. Met mij gaat het ontzettend goed. Ik moet echt mijn best doen rustig aan te doen, want ik voel me heel goed. Natuurlijk wel moe (Niek komt iedere 3 uur, ook ´s nachts!), maar dat hoort erbij.
Maar wat is het toch weer een wonder zo´n lief klein mooi mannetje!

Ik hoop snel op goed nieuws van jou!!!

Hier nog rustig, maar ik was benieuwd of jij mijn berichtje al gelezen had. Ja dus! Ik hoop dat de krampjes die ik nu heb, doorzetten en overgaan in weeën. Eerste bevalling ontsluiting 7 uur en 1 uur persen. Tweede bevalling ontsluiting 4 uur en 4 minuten persen. Je begrijpt dat ook ik goede hoop heb...

Niet dus!

80-90% kans dat hierop de bevalling zou beginnen binnen 24 uur. Helaas, ik zit nog met die enorme buik op de bank.

Vannacht 2 uur wakker geweest. Veel kramp gehad, maar puffen was niet nodig. Geen weeën dus. Maar gevolg is dast ik nu weer bekaf ben. Fijne cirkel waar ik in zit. Morgen mag ik weer naar de VK...

Terug
Bovenaan