Is brood ongezond voor kinderen? HELP

<p>hoi allemaal, Ik vroeg me af hoeveel brood jullie kinderen eten en hoe oud ze zijn? Ik weet namelijk niet of ik te weinig brood aanbied. Mijn dochter is nu 11 maanden oud en eet maar 2 a 4 stukjes brood per week.  Ik dacht altijd dat teveel brood ongezond was.. Graag jullie mening hier over</p>
 
Met stukjes bedoel je dan sneetjes? Sowieso vind ik dat weinig klinken. Indd wat geef je momenteel voor ontbijt / lunch?
hier een dametje die 13 mnd is en 3 a 4 sneetjes per dag eet (wel erbij zeggen dat t een dunne veelvraat is van 85 cm lang ?)
 
Bijna 11 maand en 1,5 a 2 sneetjes brood inclusief korsten en alles erop en eraan. 
Voor mijn eigen gevoel ook veel, maar die kleintjes hebben het nodig en groeien er op! 
 
Je kunt over 1 product nooit zeggen of het gezond of ongezond is, het gaat om het totaalplaatje. Als je kind verder een gevarieerd dieet heeft is het toch goed? Ik denk dat het alleen maar beter is om niet iedere dag hetzelfde te eten :) 
 
[quote quote=10341454]Dat lijkt me nogal weinig… Wat geef je als ontbijt en lunch dan?[/quote]
 
Ik wissel het elke ochtend af met fruit, groente, havermout, kokosyogurt en weer brood! :)
 
 
[quote quote=10341456]Met stukjes bedoel je dan sneetjes? Sowieso vind ik dat weinig klinken. Indd wat geef je momenteel voor ontbijt / lunch?hier een dametje die 13 mnd is en 3 a 4 sneetjes per dag eet (wel erbij zeggen dat t een dunne veelvraat is van 85 cm lang ?)[/quote]
Momenteel wissel ik het elke ochtend af met fruit, kokosyogurt, havermout en brood!
 
 
[quote quote=10341461]Je kunt over 1 product nooit zeggen of het gezond of ongezond is, het gaat om het totaalplaatje. Als je kind verder een gevarieerd dieet heeft is het toch goed? Ik denk dat het alleen maar beter is om niet iedere dag hetzelfde te eten ?[/quote]
Jaa dat is eigenlijk meer wat ik bedoel. Ik wissel elke dag af met kokosyogurt ,fruit, havermout of brood. Elke dag lijkt mij namelijk niet echt goed. 
 
Terug
Bovenaan