is dit een goed teken????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden ik heb afgelopen donderdag ochtend mijn ovulatie gehad, dus dat is nu zon 4 en halve dag geleden, en nu had ik vanochtend wat (sorry voor het vieze praatje) het leek wel een beetje oud bloed ofzo, het was gelukkig ook meten weer over daarna want ik heb het daarna niet meer gehad of gezien, iemand enig idee wat het geweest zou kunnen zijn, ik heb dit namelijk nog nooit gehad en ook niet bij mijn eerste zwangerschap., ik heb 2 juni pas mijn nod dus ongi kan het ook niet zijn!!

zou het misschien een innesteling geweest kunnen zijn , of is het daar nog te vroeg voor

liefs venessa

hoi hoi

Zoals ik bij een ander berichtje (weet niet meer van wie) schreef, is bruin bloed geen ongi. Het is oud bloed. Ik had het ook zo ineens halverwege mijn cyclus en ook weer op de dag van mijn NOD. En ik had gewoonlijk nooit geen bloedingen en bleek hartstikke zwanger!!! Ik hoop dat het bij jou ook het geval is.

liefs janine

Hoi Venessa

Dit kan innestelings bloed zijn hoor!
Maar ik heb het ook wel eens gehad en dacht ook aan innesteling maar ben toch ongi geworden daarna.
Dus kijk uit met te vroeg juichen..Ons lichaam kan ons voor de gek houden!
Ik hoop het wel voor je!
Succes!

Liefs Linnepinnie

hoi meiden,

bedankt voor jullie snelle reacties, ik was namelijk gewoon benieuwd of iemand het bekend voorkomt , en ja ik moet inderdaad gewoon afwachten, want mijn nod duurt helaas nog wel een dag of 9
ik wacht gewoon af en hoop dat ik (en alle anderen van deze site ) natuurlijk snel zwanger zullen zijn, want wat is het eigenlijk toch een gedoe he? dat zwanger worden,

liefs venessa

Hoi Venessa,
echt toevallig maar ik was precies op de zelfde dag vruchtbaar (had een clearblue-test gedaan. En had zondag ook een heel klein beetje lichtbruinig iets in mijn string, heb het daarna ook niet meer gehad. Maar wij hebben zo erg op commando lopen klussen dat het soms wel een beetje pijn deed (was te droog). Ik hoop dat het in ieder geval daar niet van was bij mij want we doen het al 3 maanden op commando en heb het verder nog nooit gehad. Ik duim voor je...

nou niet rot bedoeld, hoor, maar hoe hou je dat vol dat op commando, dan heb je toch ook vaak geen zin, mijn vriend en ik doen het wel om de dag, maar als we allebei een keer geen zin hebben, dan ook niet, je moet het wel leuk houden, anders werkt het averechts.
als je iets forceert, dan werkt het vaak juist niet.

hoi janine 22,
j aik heb idd ook mijn nod 1 of 2 juni, ik had mijn vorige cuclus een cyclus van 28 dagen precies, en toen op dag 14 een eisprong(ook door ovu testen bevestigd) en nu had ik eigenlijk al op dag 12 mijn eisprong dus dan word mijn cyclus volgens mij ook 2 dagen korter, dus ik ga er gewoon van uit dat mijn nod dan ook ong 1 of 2 juni is,

lastig he? als je voor je gevoel nog zo lang moet wachten, en heb jij ook al andere dingetjes die je opvallen die je voorheen nooit had..???? en ook niet met eerdere cyclussen??

liefs venessa

Terug
Bovenaan