is dit een goed teken????

Hoi fiepke,
ik snap wat je bedoeld. Ik heb zelf ook een aantal familieleden en vrienden  voor gek verklaard, begin vorig jaar toen ik nog geen kinderen wilde. Ik kon gewoon niet geloven dat iemand er zo geobsedeerd door kan raken. Heel de dag door hoorde ik alleen maar babypraat en ik-wil-een-baby-praat. En dat gedoe met dat kussen onder je billen, hilarisch! Maar sinds een aantal maanden werk ik niet meer, bewuste keuze. En is dat verlangen alleen maar erger geworden. Vooral als iedereen in je familie om de beurt zowat zwanger raakt, en dan ook al gelijk bij poging 1,2 of 3. Dat is voor mij zo erg icm met het niet werken (focus focus), dat ik haast aan niets anders meer kan denken. Gelukkig heeft mijn mannetje er begrip voor. Ik heb me na poging een al gelijk voorgenomen dat ik me er  niet meer bewust  mee  ga bezig houden, maar dat is een maand goed gegaan, maar lukt nu niet meer.  Maar ik hoop dat je nu een beetje kan begrijpen waarom ik dat schreef.

ja ik snap het heel goed
ik zit thuis zonder werk, geen bewuste keuze, als ik niet een beetje werk, redden we het bijna niet met   de bruiloft in het vooruitzicht dus ik wil graag werken haha
maa rik ben er ook teveel mee bezig vind het zelf rot maar ik kan er nou eenmaal niets aan doen....
maar ook voor ons komt het goed.....
kus

hoi sassie28,

ik heb momenteel echt erg veel last van vochtverlies en inderdaad gewoon een beetje doozichtig en een klein beetje witgekleurd maar nie overheersend en ik moet zeggen dat het vandaag wel iets minder is maar nog wel vrij erg voor de periode in mijn cyclus, dus echt afwachten nog maar maarja dit soort veranderingen en opmerkelijkheden enzo maken het wachten er niet echt gemakkelijker op moet ik eerlijk zeggen hoor

liefs venessa

ik zit al de hele tijd dingen te voelen haha
steekjes en rommeltjes enz enz
en dan denk ik steeds, misschien....
maar ik kan beter denken dat het niet zo is, dan is de teleurstelling niet zo groot

Hoi

ik ben momenteel voor de derde keer zwanger ( net vandaag positieve test!!) en bij alle drie mijn zwangerschappen heb ik ongeveer een week voor de test iets bruin verlies gehad verder nog nooit alleen dus bij de drie zwangerschappen waarvan er al twee gezonde kids geboren zijn dus wie weet ik duim voor je

Terug
Bovenaan