Is dit normaal? Net zwanger....

Bedankt allemaal voor jullie super lieve berichtjes het doet me echt goed. Omdat het nu niet super gaat in de relatie (waar we echt wel overheen komen daar ben ik zeker van. We laten elkaar na die 9 jaar niet gaan en zeker nu niet ik weet dat mijn vriend en ik natuurlijk onze best doen weer helemaal te gaan voor onze realtie) staat dat mijn blij zijn ook in de weg denk ik. Mijn vriend is blij met de zwangerschap dus da's positief maar ik ben al onzeker door het zwanger zijn, en het echt niet voelen, niet misselijk, niet moe lekker zou je denken maar dat maakt me wel onzeker of het allemaal wel goed gaat. En dan dat relatie"gezeur" er bij dat maakt het wel moeilijk..... Pfff meiden het is gewoon niet makkelijk op dit moment ik kijk uit naar de dag dat ik onbezorgt blij kan zijn met ons kleine wondertje!!!!!!

Hey wiebel-meid!

Ik herken je gevoelens wel hoor, van het begin van mijn zwangerschap. Het enige wat je hebt is een positieve test, maar verder merk je er niets van dat je zwanger bent (althans, ik niet bij 5 weken). Totdat ik in week 7 t/m 9 best veel misselijk was, weinig eten kon verdragen. En dan de echo bij 10 weken: nou, dan weet je het wel hoor, en spring je in de lucht van blijdschap. Ik kan nu soms nog neit geloven dat ik zwanger ben, kan niet wachten tot maandag het hartje te horen!

En je relatie-dip: daar komen jullie ongetwijfeld overheen, uit zulk soort vervelende situaties kom je doorgaans alleen maar sterker uit samen (zin loopt niet helemaal lekker, maar je begrijpt me wel).

Meid, geniet van je zwangerschap en binnenkort zit je vast op een grote roze (of blauwe?!) wolk!

Liefs,

Ukkie26, een mede-wiebelmeid

(PS: het is niet erg hoor, dat je niets voelt en merkt...beter dat dan elke ochtend op z'n kop boven het toilet!)

hoi hoi
mijn ma en ik waren net 4weken bij elkaar toen ik ook zwanger bleek   te zijn.
ik voelde me net als jij niet erg happy.
ik was net gescheiden en heb daar twee kids van.was ook erg onzeker over hoe mijn man er ver dacht.
hij wa sheel blij met de zwangerschap en nu zijn we een aantal jaren verder en ben ik zwanger van de zesde(de 4e van ons samen).
dus meid het happy gevoel komt wel want een kind krijgen is zo,n groot wonder.
succes verder he.
liefs sil

niet iedereen is meteen op een roze wolk beland hoor. Denk dat dat los staat van je relatie. ik moest zelf ook erg wennen, het is allemaal zo onwerkelijk. je bent ineens zwanger en dan... ik had in het begin ook geen kwaaltjes, en voelde me ook niet zwanger. maar dat kwam wel heel snel. onze eerste 12 weken liepen niet geheel volgens het boekje dus we hadden in die periode al 3 echo's gehad. en zodra je die kleine op het scherm ziet was voor ons de bevestiging er en ook daadwerkelijk het besef van wauw we worden ouders.

onzekerheid komt ook nog steeds wel om de hoek kijken hoor, de een is daar wat gevoeliger voor dan de ander.
ik denk wel eens, kunnen we het allemaal wel, hoe gaat dat straks, hoe blijft onze relatie en hoe doen we dat in hemelsnaam met de financien. Manlief is daar niet zo mee bezig, die heeft alles wel op een rijtje, maar goed hij heeft ook geen last van hormonen die door je lijf gieren.

want de hormonen doen veel met je. ik hoop dat je er snel van kunt gaan genieten en je relatie weer de juiste impuls krijgt!

Ha meiden bedankt voor jullie lieve reacties, hier even een update van mij. Ik heb met mijn vriend nog avonden zitten praten relatiedip is nu ver over zijn hoogte, of nou ja diepte punt heen gelukkig! We praten nu fijn samen over de toekomst van ons drietjes en dat helpt wel om me het gevoel te geven echt zwanger te zijn.Ik ben een stuk happy-er dan ik was toen ik het eerste berichtje hier postte. Van de week zijn we ook samen naar de huisarts en deze week ga ik een af spraak maken met de verloskundige het wordt allemaal zo echt nu!

Het heeft me echt goed gedaan om jullie berichtjes te lezen! Nogmaals heel erg bedankt voor jullie steun!

@ Ukkie! Ha mede wiebelmeid! Ik had dit stukje even hier gezet omdat ik het tegen over de meiden die daar zo graag zwanger willen worden zo oneerlijk vind om een beetje te gaan zitten klagen.... Ik heb wat ik wilde, ik ben zwanger en nog gaan zitten zeuren... dus denk lijkt me niet zo gepast! Wel fijn te lezen da t ook jij niet gelijk op de rozewolk zat! Je maakt daar in je hoofd een hele voorstelling van over hoe dat dan zou gaan, maar dat is in het echte leven even net wat anders!

Liefs, Veertie!

hoihoi, fijn om te lezen dat jullie dip weer voorbij is en dat jullie samen kunnen gaan genieten. goed zo!!!!!
groetjes & liefs linda

Ha wiebel-Veertie,

fijn te horen dat het beter gaat en dat jij en je mannetje rustig over de toekomst (met zn 3-en) kunnen praten! Geeft vast een hoop rust.

Ik vind het soms ook lastig hoor, op het wiebel-meiden forum, om te vertellen hoe het gaat en wat voor spullen ik heb gezien/gekocht. Toch lastig voor de meiden die nog niet zwanger zijn (zeker voor diegenen die al eerder probeerden zwanger te raken dan ik en het bij ons nu al raak is)...

Die roze wolk komt wel hoor! Ik hoop dat je niet al te misselijk bent (als dat wel zo is: het hoort erbij, 't is alleen erg vervelend).

Ik heb zojuist een controle bij de verloskundige gehad, alles ging goed. Ze heeft gevoeld of de baarmoeder gegroeid is (en dat is 'ie) en we hebben het hartje gehoord. Toch weer even gerustgesteld.

Meid, geniet van je zwangerschap en tot snel.

Liefs, Ukkie26

Ha Ukkie, Ja kan me voorstellen dat je dat niet op het wiebelmeiden forum kwijt wil ik had precies het zelfde. Nou ja dan maar even hier toch kan je lekker vertellen over je zwangerschap, hoe ver ben jij eigelijk? Ik zit nu in de 6de week. Ben gelukkig nog niet misselijk heb eigelijk nog nergens last van wel lekker!!! Maar goed niet te hard roepen... Ik ben langs de huissarts geweest bloeddruk en bloedtest gedaan en een doorverwijzing voor de verloskundige...Ik heb vanmiddag een boek en een zwangerschapsdagboek gekocht om zelf eens in te lezen! Vind het allemaal super spannend nu.Maar kan het nog niet goed bevatten dat er in mij een mensje aan het groeien is. Denk dat dat wel komt met de echo en het horen van het hartje.

Groetjes maar weer!
Veertie

Terug
Bovenaan