Is dit positief of niet?

Hier een foto van de Kruidvat test. Moeilijk vast te leggen, in het echt was het beter zichtbaar. Maar dit was dus een uurtje na de test, dus ik denk dat dit dan een indroogstreep is? 

Hè balen zeg ttc! Maar toch een klein beetje hoop.. Want je bent dus wel overtijd toch en nog niet ongesteld? In het begin schommelt het hcg nog veel heb ik wel eens gehoord en misschien heb je wel veel gedronken vandaag?
De test van de kruidvat zou ik inderdaad niet echt als positief zien maarrrr zoals gezegd.. Wacht nog even af. Zolang je niet ongesteld bent is er sowieso nog hoop! 

Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar kan altijd een dag later zijn natuurlijk. Vind het lastig, het zegt allemaal nog niet zoveel volgens mij en geduld hebben in deze situatie is moeilijk haha. 

En toch meen ik bij de kv-test toch ook iets te zien en geloof mij, na tientallen van zo'n testen is m'n oog serieus getraind. De week voor ik mijn nod moest hebben heb ik dagelijks getest (was in verlof dus nogal obsessief). Met ochtendurine had ik eens een negatieve test, vier uur later was die plots positief en dan 's avonds weer negatief... 
Ik begreep het helemaal niet en zo ging het toch een paar dagen aan en stuk. Plots de donderdag wel een duidelijke test maar nog altijd heel erg licht, de vrijdag zo goed als een knaltest en de zondag hetzelfde. Het kan dus...

Ik zou toch ff adviseren om minimaal 2 dagen te wachten of je niet ongesteld word en dan met ochtend urine proberen. Sommige vrouwen maken minder hCH aan en zullen later pas een positieve test hebben. Zodra je nog niet ongesteld bent is alles nog mogelijk! Heb je wel kwaaltjes? En ben je normaal wel regelmatig ongesteld?

Ik weet niet of ik echt zwangerschaps kwaaltjes heb. Ik heb al een paar dagen steken links, voelt een beetje zoals pijn die ik soms wel eens bij mijn eisprong voel. En sinds vandaag een gek gevoel in mijn onderbuik, niet echt pijnlijke krampen maar ik heb wel het gevoel alsof het mijn baarmoeder is. Normaal gesproken heb ik last van spotting voor mijn menstruatie dag, nu niet. Ook niet de gebruikelijke moodswings gehad of hoofdpijn. Dus het zijn meer symptomen die ik mis vergeleken met andere cyclussen. Maar ik weet inmiddels ook dat niet elke cyclus hetzelfde is dus kan denk ik nog alle kanten op. Ik heb eens eerder gehad dat mijn menstruatie ineens een aantal dagen later was, toen hoopte ik ook dat ik zwanger was maar de test was toen 100% negatief, werd later ook niets zichtbaar.
Het kan misschien ook zijn dat ik even zwanger ben geweest en het niet doorgezet heeft en daarom afneemt. Gezien het nog zo vroeg is. Ik heb begrepen dat dat veel voorkomt. 
Ik ga 2 dagen proberen af te wachten, bedankt voor jullie advies. Wie weet word ik alsnog ongesteld en anders weer een Kruidvat test doen. 

Er is idd kans dat je alsnog ongesteld wordt ondanks het feit dat je pril zwanger was. De andere kant kan ook... idd een paar dagen afwachten, hoe moeilijk ook. 
Die "indroogstreepjes" na afleestijd vind ik trouwens zever (belachelijk) hoor :D. Ten eerste kleuren ze dan zeker niet roze en bij mijn kruidvattestjes (de eerste) kwam er soms na een halfuur een lijntje te voorschijn. "Indroogstreep" zeiden de andere vrouwen, maar niets was minder waar. De cyclus dat ik niet zwanger was, bleef het spierwit. Andere 2 cyclussen zag ik soms heeeeeeel vaag iets (de rest niet), maar ik wist zeker dat het wel zo was. Dit ook vak na afleestijd ét voila, ondertussen al halfweg!

Terug
Bovenaan