Ik weet niet of ik echt zwangerschaps kwaaltjes heb. Ik heb al een paar dagen steken links, voelt een beetje zoals pijn die ik soms wel eens bij mijn eisprong voel. En sinds vandaag een gek gevoel in mijn onderbuik, niet echt pijnlijke krampen maar ik heb wel het gevoel alsof het mijn baarmoeder is. Normaal gesproken heb ik last van spotting voor mijn menstruatie dag, nu niet. Ook niet de gebruikelijke moodswings gehad of hoofdpijn. Dus het zijn meer symptomen die ik mis vergeleken met andere cyclussen. Maar ik weet inmiddels ook dat niet elke cyclus hetzelfde is dus kan denk ik nog alle kanten op. Ik heb eens eerder gehad dat mijn menstruatie ineens een aantal dagen later was, toen hoopte ik ook dat ik zwanger was maar de test was toen 100% negatief, werd later ook niets zichtbaar.
Het kan misschien ook zijn dat ik even zwanger ben geweest en het niet doorgezet heeft en daarom afneemt. Gezien het nog zo vroeg is. Ik heb begrepen dat dat veel voorkomt.
Ik ga 2 dagen proberen af te wachten, bedankt voor jullie advies. Wie weet word ik alsnog ongesteld en anders weer een Kruidvat test doen.