Is dit positief of niet?

Ik heb inderdaad eerder nooit indroogstreepjes gehad. 

Helaas heb ik nu wel licht (roze) bloedverlies :( jammer, maar aan de andere kant fijn dat ik dan nu mijn antwoord heb. Hoop wel dat het dan nu snel doorzet, want heb een beetje genoeg van deze ronde. Hopelijk volgende maand wel succes.. moeilijk hoop te houden soms. 

Ik denk echt dat je wel zwanger bent. Zelf heb ik ook heel vaak lichte testen gehad. Dan testte ik vroeg. Daarom ben ik daar zelf mee gestopt en pas echt gaan testen als ik een paar dagen overtijd was.
Het kan twee kanten op: of je zwangerschap is niet ingenesteld en je zult gewoon een late menstruatie krijgen, je testen zullen licht blijven. Of er is een latere bevruchting/innesteling geweest en je gaat de komende dagen niet ongesteld worden, maar de testen worden duidelijker.
Spannende dagen! Succes!

Dat je nu wat roze bloedverlies of afscheiding hebt, hoeft niks te zeggen! Het kan nog steeds positief zijn! Ik ken mensen die bloeden of rode afscheiding hebben maar nog steeds hartstikke zwanger waren. Blijf positief! Misschien morgen weer een testje wagen om te kijken of dee duidelijker is? 

Als ik morgen nog steeds niet echt ongesteld ben kan ik wel even een testje doen, heb ze toch in huis. Ik verwacht ongesteld te worden. De ‘pijn’ in mijn onderbuik gaat wat op en af.  Voel me vandaag helemaal niet lekker. Al de hele middag misselijk, erg warm en hoofdpijn. Gisteren had ik het ook al steeds zo warm. 

Ttc, ik weet niet of je het onprettig vind om te voelen aan je baarmoedermond.. maar die voelt bij mij altijd heel zacht en open als mijn menstruatie nadert.. bij mij is deze nu dicht en teruggetrokken en best hard.. en ik heb deze week positief getest..
misschien is dat nog een mogelijkheid als je dit niet vervelend vind..
x Deetje..

Heel erg, maar ik heb geen idee hoe mijn baarmoedermond normaal gesproken voelt. Net even gechecked en het voelt wel hard, weet niet hoe ik het uit moet leggen maar het buitenste laagje is zacht maar als ik er op druk voelt het hard. Haha erg dit. Opening kon ik niet vinden, maar mijn baarmoeder zit ook wat gekanteld weet ik en ik heb geen idee hoe zoiets hoort te voelen. 

Test was vanochtend echt negatief. Dus is duidelijk afgelopen. Jammer.. 

Terug
Bovenaan