Is het een meisje of jongen ?

<p>hai,</p><p>ik ben momenteel 16 weken zwanger en heb afgelopen week de geslacht bepaling gehad. <br />Volgens hen krijg ik een dochter, maar ik heb het gevoel een jongen te krijgen en vind de echo niet op een meisje of jongen lijken. <br /><br /></p><p>Wat zien jullie ? </p><p></p>
 
Ik kan geen foto zien?

Maar hoe dan ook, ik zou maar gewoon vertrouwen op wat er gezegd is tijdens de echo. Je eigen gevoel zegt niet zoveel, om eerlijk te zijn ;)

Ik ben nu zwanger van een 3e meisje. Noooooit gedacht. Ik had altijd gedacht toch minimaal 1 jongen te mogen krijgen. Bij onze eerste 2 kinderen wisten we het geslacht pas bij geboorte. Bij de tweede waren we er beiden van overtuigd dat het een jongetje zou zijn. Mijn zwangerschap was precies het tegenovergestelde van m'n eerste zwangerschap en we dachten het allebei op echo's duidelijk gezien te hebben. Toen ze bij geboorte toch een meisje was, waren we enorm verbaasd.

Deze 3e zwangerschap dachten we: na twee meiden komt er nu vast wel een jongetje. Nou, niet dus! Haha!! We hebben straks 3 meiden in huis, zo gek en ook zo cool!

Ik bedoel maar te zeggen dat je niet af kunt gaan op je gevoel in zulke dingen, de echoscopiste heeft het vast wel goed gezien :) En ach, een jongetje of meisje.. wat maakt het uit! T is allebei prachtig en gelukkig is het geslacht van een baby iets wat we niet kunnen sturen, heerlijk toch!
 
Ik zie ook geen foto dus geen idee..

Als je echt heel erg twijfelt dan kan je nog een geslachtecho plannen (ergens anders?) en dan niet zeggen dat ze nu meisje denken, kijken of ze hetzelfde zeggen..
Ze zitten er niet heel vaak naast en gevoel zegt vrij weinig hierin (bij sommige klopt het gevoel overigens wel dus is niet helemaal uit te sluiten maar ook niet echt een goede graadmeter)..
 
Terug
Bovenaan