Wat vind je dan precies heftig aan mijn reactie? Volgens mij geef ik weer wat er speelt en geef ik verder mijn mening ergens over. Net zoals dat jij jouw mening geeft. Hoezo is mijn mening dan heftiger dan de jouwe? Ik vind het heftig dat mensen twijfelen aan de expertise van zorgverleners. Dat probeer ik duidelijk te maken. Volgens mij mag ik dat vinden, net zoals dat jij het daar niet mee eens mag zijn. Hoezo is dat een heftige reactie? We hoeven hier op het forum toch niet alleen maar ja en amen te zeggen en het overal mee eens te zijn? Of mag een kritische blik tegenwoordig niet meer? Jij ziet haar vraag als iets simpels, ik zie haar vraag als kritiek op de echoscopist. Zo vatten we dezelfde boodschap allebei anders op door onze eigen ervaringen en achtergrond. Dat wil niet zeggen dat mijn reactie per se heftiger of fout is. Daarnaast zeg ik niet dat zorgverleners het altijd goed hebben. Zij zijn ook maar mensen. Dat betekent echter niet dat je dus per definitie alles wat ze zeggen in twijfel moet trekken. Daar zit nog een heel grijs gebied tussen.