Is het geslacht van jullie baby gelijk aan de voorspelling van de Chinese conceptie-kalender?

Hallo aanstaande moeders (en vaders, voorzover aanwezig),

Ik ben heel benieuwd of het geslacht van jullie kindje overeenkomt met de voorspelling van de Chinese conceptiekalender. (o.a. te vinden op www.babybrabbel.org).

Volgens de voorspelling zouden wij een meisje krijgen. Uit de pretecho van vorige week bleek dat we inderdaad een meisje krijgen. Ook bij ons 1e kindje klopte de voorspelling (ook een meisje).

Nou lijkt mij het wel leuk om te weten of de conceptie-kalender een beetje klopt of dat het toch grote onzin is.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Groetjes,

Ingrid

Het "enge" was dat het bij ons ook klopte.

best wel vreemd vind je ook niet. maar ja ookals het niet uit kwam. die broodjes aap verhalen blijven geweldig wat jij???

Ik weet niet wat we deze keer krijgen, maar volgens die kalender een meisje. Ben benieuwd, we weten het als het goed is over ongeveer 11 weken!
De oudste moest trouwens volgens die kalender een jochie zijn, maar is toch echt een meisje!!!!
Bij de tweede klopt het wel, is ook een meisje.
Dus wat mij betreft 50% kans dat het goed is, maar dat heb je zowieso!

Liefs Annemarie

Bij mij klopte het dus echt niet. Ik had dan 2 jongetjes moeten krijgen, maar het zijn echt meisjes.... volgens de kalender zou het nu weer een jongetje moeten zijn, ik ben benieuwd wat het echt zal zijn!

Groetjes,
Marianne

Bij ons klopte het 3 keer niet!

Ik vind het altijd weer prachtig om te zien dat mensen hierin willen geloven. Ik geloof helemaal niet in dit soort dingen......

Geef mij maar gewoon keiharde realiteit. Geen bakerpraatjes enzo.

Groetjes Nova

Hoi hoi,

Nou bij mij klopt het in ieder geval niet. We konden  heel duidelijk op de echo zien wat het geslacht is, maar we houden het nog even geheim.

Groetjes,

Nelly.

Terug
Bovenaan