Is het geslacht van jullie baby gelijk aan de voorspelling van de Chinese conceptie-kalender?

Hoi,

Bij onze eerste zw-schap afgebrokem net 16wk wegens afwijkingen klopte gesalcht ook met de kalender en mijn gevoel. En de tweede zwagerschap klopte het volgends de kalender dus ook en mijn gevoel ook, weer een jongen en we hebben nu een jongen van 18mnd dus best eng maar ok heel erg leuk haha.
En ja nu zou het volgens de kalender een meid worden en mijn gevoel ook, maar nog even wachten ben pas 12 weken dus kunnen we nog niet zien.

Succes allemaal,

Liefs van mij

Bij mij klopte het allebei de keren.
Een vriendin van mij is pas gelden bevallen en bij haar klopte het niet........de kalender zei een jongen maar het werd een meid!

Groetjes Lillian

Hoi!

Bij mij klopte het niet, ben voor 100% zeker zwanger van een jongetje,
terwijl het een meisje zou worden volgens de Chinese kalender!!!

Groetjes en succes met jullie zwangerschappen!

Ptra
22w3d

Hoi hoi

Van mijn 1ste zoontje klopte het wel... maar ik zou nu ook een jongen krijgen maar het is dus een meid volgens de echo, dus deze keer klopt het even niet!

Groetjes

Bij mij klopt het niet, wat me ook niet zo verbaasd. Want het zaadje bepaald of het een jongen of een meisje wordt.  Het heeft niets met de vrouw te maken en al zeker niet met haar leeftijd!

Bij ons klopte het bij de eerste wel en bij de tweede niet. Ook hebben we gependeld en dat klopte wel bij allebei. Ik geloof die bakerpraatjes nooit hoor. Als je  voor draagt, dus zeg maar 'mooi' zwanger bent, krijg je een jongetje. Ik was van beiden mooi zwanger, had dezelfde 'meloentjesbuik' en verder nergens aangekomen. Toch twee keer verschillend. Pendelen geloof ik trouwens wel.

Groet,

Anouk

Volgens die kalender had ik de vorige keer en deze keer een meisje moeten krijgen. Maar de eerste was een jongetje en uit de echo van deze zwangerschap blijkt dat het weer een jongetje wordt. Dus bij mij klopte het helemaal niet!

Terug
Bovenaan