Is het geslacht van jullie baby gelijk aan de voorspelling van de Chinese conceptie-kalender?

Bij mij klopte het ook niet. Dit keer niet, bij mijn vorige kindje wel. Nu zou het volgens deze kalender een meisje moeten worden, maar volgens de echo een jongen. De echo-scopiste wist het ook met 99,9% te zeggen zo duidelijk was het te zien! Dan heb ik 2 zoontjes. Vind ik helemaal geweldig!!

Groetjes!

Hoi,
Sorry, ik heb twee kids en volgens de chinese voorspelling zou ik de eerste keer een jongen krijgen en de tweede keer een meisje..
Je raadt het al...fout!
Precies andersom... ik geloof er dus niet in..
Groet R

Er is onderzoek naar gedaan en daaruit bleek dat het in opvallend veel gevallen wél klopte. Maar dus ook in een aantal gevallen niet, dus je bent nog steeds helemaal niet zeker. Bij mijn eerste kindje klopte het wel, een meisje. Nu zou het weer een meisje zijn, maar ik moet nog maar zien of dat klopt!

Hoi,

Bij mijn vorige zwangerschap klopte het. Zou een jongentje worden en het was ook zo. Nu weet ik het niet. Hangt af of de bevruchting in maart of april is geweest. Kan ik niet met zekerheid zeggen het hangt er om. Was het maart, zou het een jongentje moeten worden in april een meisje. We zullen het wel bij de 20 weken echo zien!

Groetjes, Jonna

Ik zou een jongen moeten krijgen maar er zat geen piemel aan toen ze eruit kwam. Tja je hebt 50% kans dat het klopt heh? En dus ook redelijk veel kans dat het met 2 kinderen of meer ook zo is. Maar het is natuurlijk heerlijk om te speculeren, maar die zaadcellen gaan echt hun eigen gang!

groetjes,
Wietske

Terug
Bovenaan