Is mijn mannetje nu zo laat met alles??

Hoi meiden,

Ik weet je moet eigenlijk kinderen niet met elkaar vergelijken, want ieder doet alles in zijn eigen tempo, maar onbewust doe ik dat soms toch wel.
Vooral heb ik wel eens de neiging om Quinn met zijn broer te gaan vergelijken.
Maar ook hier op het forum lees ik vaak dingen en dan denk ik oh jeetje!!!! Dat kan Quinn allemaal nog lang niet!!! Quinn heeft nu 2 ondertanden( was daar wel heel vroeg mee met 4 maanden) en kan van buik naar rug rollen en andersom, maar dat is het dan ook. Nu zit er wel weer een tandje aan te komen, maar als ik dan lees dat sommige kids al optrekken tot staan, woordjes zeggen enz dan zit ik dat echt met verbazing te lezen. Tuurlijk vindt ik het onwijs knap van de kids die dat allemaal kunnen, maar vraag me dan tegelijk af, of Quinn dan zo laat is met alles???
Meer meiden die daar last van hebben??

Liefs marielle Quinn 6 maand

Quinn is absoluut niet laat hoor! Beginnen met rollen hoort bij deze leeftijd, meer eigenlijk nog niet. En Quinn rolt al van rug naar buik en andersom. Net wat jezelf zegt, kinderen zijn niet te vergelijken! Alles op zijn tijd.
Ik had eerlijk gezegd liever gehad dat Rodin het wat rustiger aan zou doen, maar ik hou het niet tegen..

Liefs, Nicole

Mijn Joost kan ook alleen maar omrollen, op buik en weer terug en heeft ook twee tandjes. Omrollen kon hij al wel met 3 1/2 maand, en ook de tandjes had hij al met 4 maanden.

Weet je wat het is, kinderen die nu al gaan staan, woordjes praten enzo, zijn echt uitzonderingen hoor. Dus maak je er niet druk om.

Gloeiend gloeiende kolere forum. Zit een heel antwoord te typen, vergeet een keer te copieren en hup tekst weg!!!!

1,2,3 zucht:

Lieve Marielle,

Andries heeft nog geen eens tandjes! Draaien? Hij kan het wel, maar heeft er totaal geen zin. Je moet hem echt een duw meegeven.
Zelfstandig zitten? Kruipen, of zelfs lopen? Nou dat gaat hier nog heeeeeel lang duren.
En met de pot mee-eten, brood eten? Hele rijstwafels eten? Uhm: ik ben blij als hij aan het eind van de dag een paar hapjes fruit, en een paar hapjes groente heeft gehad.
Omgekeerd in bed liggen? Hij ligt 's ochtends nog exact zoals ik hem 's avonds heb neergelegd.

Het komt vanzelf Marielle!

Liefs!!

Bryana is een van de oudste hier zo,7maanden en 11dagen,maar nog geen tandjes ze kruipt nog lang niet,ze zit net een paar dagen in het eetstoeltje en ze hangt nog helemaal naar voren.
Ik was ook bang dat ze laat was maar volgens het cb is ze gewoon op tijd met alles komt vanzelf wel maak je niet druk!
groetjes

Troost je Marielle...
Dani is zaterdag 6 maanden geworden en rolt niet eens van rug naar buik.... dus Quinn doet t gewoon op normaal schema... en wij zijn de laatste van de maart mamas... dus kan soms een hele maand schele met andere kids... ik doe t stiekem ook wel hoor maar dan denk ik Dani is een van de jongste en doet zn eigen tempo en zal ooit ook wel gaan doen wat de andere doen...

Vooral bij mn zusje die kleine is 2maanden ouder en sommige mensen vergeten dat dat veel scheelt met babys... maar veel mensen vergelijken die 2 ook met elkaar... daar ken ik dan ook niet tegen maar ja dan denk ik weer wat wil je baby van 6 en 8 maanden is wereld van verschil!

Dus maak je niet druk... als Quinn 3 is doet hij alles precies t zelfde als de rest van de kinderen of zelfs beter ;-)...
zo denk ik maar hahaha...
en het is leuk voor de mama's die snelle kids hebben toch:D

xxx Joyce

Fiene doet hetzelfde als Quinn, ze is gewoon nog lekker baby. ik geniet er gewoon van! die babytijd gaat zo snel voorbij. die andere zijn gewoon erg snel, is ook leuk, maar hier geniet ik nu ook van.

Terug
Bovenaan