Is mijn mannetje nu zo laat met alles??

Hej hej
Had al dezelfde gedachte als jij!! Fleur heeft gister voor het eerst omgedraaid, van rug naar buik...ben benieuwd of ze het nu vaker gaat doen! Denk dat het niet erg zal vlotten t imteresseert haar ook niet! Dus voordat ik hier alles weg moet zetten duurt nog wel ff! Ze kan al wel zitten en daar is ze misschien wel snel mee! Ze kan zo 10 minuten zelfstandig zitten! Met de voeding is ze ook wel vlot ze eet ontzettend goed! Eigenlijk alles wel! Boterham enz.
Vind t wel lekker dat ze nog ff klein blijft! Hihi
Liefs liesbeth mama van fleur 6 maanden en 2 weken!

ik heb dus een hele snelle (staat al trekt zich op tot staan kruipt enzo) maar goed gelof me ook dat is niet leuk hoor ze is helemaal baby af... terwijl ze wel het kleine formaat ervan heeft.....

ik zei al tegen mn man wil er nog 1 maar dan 1 die langzamer is haha(m n eerste was ook snel)

by the weg... mijn eerste was ook zo snel net als Amy alleen praten waren ze bij mij erggg laat mee!! dus elke kind is wel ergens sneller in vergelijken heeft dan ook onwijs weinig zin ....

liefs

Marit kan ook nog alleen naar haar buik rollen en heeft 1 tand. Het verschilt heel erg per kind.
Je moet je er echt niets van aantrekken. Het komt van zelf goed

Toen ik je bericht las dacht ik
Dit is nu net de reden dat ik soms een hekel heb aan dit forum. Want wat ik lees over wat andere kids kunnen leg ik naast mijn dochter en tjah dan is die echt laat.
Ze is nu 7 maand, draaien??? 2x gedaan toen ze 6 maand was. tanden??? echt niet.
Eten net mee begonnen. Dus al met al een laat bloeier.
Tevens zie ik wel dingen die ze wel al kan dus laat ik het maar.
Ieder kind doet het op zijn eigen tempo en als je ziet dat het er wel in zit bij je kind is het al fijn. Komt allemaal vanzelf dan.

Quinn is niet laat met alles! Relax, alle kleintjes volgen hun eigen tempo. Anoush draait naar buik, maar nog niet terug, dus die is minder ver. Geniet van elke nieuwe stap die je kleintje maakt. Ook al issie een maandje later dan zijn broer, het is een prestatie!
x Taraneh

@ Doornroosje, ik snap jou gevoel helemaal. Mijn dochter was altijd laat met alles, en daar zat ik ook op een forum. Ik vond het op een gegeven moment gewoon echt niet leuk meer, al die "opschep" verhalen over wat andere kindjes allemaal al wel niet konden.
Nu is ze drie, en net zindelijk. Wederom 1 van de laatsten van de groep....

Hoi meiden,

Het was ook niet zo dat ik me er druk over maakte, maar het viel me gewoon op. En dat ik stiekem toch ging vergelijken, terwijl ik weet dat elk kind alles in zijn eigen tempo doet.
Maar ik vond het ook wel weer fijn om te lezen dat niet alle kids al zo ver waren en dat Quinn dus gewoon eigenlijk lekker doet zoals hij "hoort"te doen.
En indd vind ik het nog wel lekker dat hij nog lekker me kleine man is, want ik vind het al zo vreselijk hard gaan en helemaal omdat Quinn onze laatste kleine man is en blijf elke keer trots als hij weer wat nieuws kan.

Liefs marielle en Quinn 6 maand

Ik ben het met de andere dames eens dat de kindjes niet te vergelijken zijn, maar ik begrijp ook dat je dat toch doet. Dat doe ik ook. Maar het klinkt alsof Quinn gewoon een normale ontwikkeling heeft! Geniet lekker van je mannetje ;)

@moonpoontje: ik vind het niet zo leuk als je het opschepverhalen noemt. Het is gewoon een gevoel van trots dat ik kwijt wil, tenminste dat geldt voor mij. Ik bedoel het niet alsof mijn kind beter is dan wie dan ook. Mijn oudste was ook zeker niet de snelste met de meeste dingen.

Terug
Bovenaan