Is mijn mannetje nu zo laat met alles??

Wat heerlijk om te lezen! Ik dacht al dat Bob mijn zoon, nu 6 mnd (is van 20 Maart 2010) ook langzaam was maar het valt dus wel mee! Bob draait / rolt beide kanten op. Hij heeft nog geen tandjes. Hij kan matig zitten (Hangt nog erg naar voren) maar kan eten als de beste! Ha ha! Alles wat je Bob voor zet gaan zo zijn mondje in. Hij kan zijn fles nog niet zelf vast houden.. Hij heeft fysiotherapie en die mw vind dat zijn rug spieren sterker zouden moeten zijn maar hij is toch ook nog maar 6 mnd????

@ moonpoontje... hoe bedoel je opschepverhalen???

ik lees hier de verhalen echt vanuit trotse ouders zoals het ook hoort trots op je kind te zijn!!

ik zet mn verhalen er echt niet neer om op te scheppen puur uit trotse mama gevoel!!!

jammer dat je het zo omschrijft want daar ging heel dit topic niet om volgens mij ..tenminste lijkt me (ik ken marielle langer dan vandaag:p) dat Marielle niet vind dat de andere opscheppen...

kalm aan hoor! Martijn toen had pas met 11 maanden de eerste tanden. Vond ik niet praktisch want dat is lastig met eten. Marjolein is bijna 7 maanden en nog geen tandje te bekennen. Ze rolt bijna naar haar buik, soms weer wel helemaal maar heeft veel moeite haar hoofd op te tillen. Dat heeft dan weer een andere oorzaak maar dat scheelt. Ze wil wel zitten en met steun gaat het wel maar dat gaat nog even duren....
M

@ Kleutermama: ik had het juist tussen haakjes gezet om het te nuanceren. Natuurlijk ben je trots op je kindje en wil je dat vertellen. Dat doe ik zelf namelijk ook. Ik noem dat "opschep" verhalen, ook bij mijn eigen verhalen... Sorry als jullie het verkeerd opvatten.

Maar uiteindelijk word er natuurlijk wel vergeleken, en ben je stiekem ook wel blij als jouw kindje het allemaal wel op tijd kan. Mijn dochtertje was met alles laat, praten, lopen en nu weer het zindelijk worden. Daarom vertelde ik dus ook dat ik dan ook weleens baalde van die topics van mijn kind kan zus of zo. Niet omdat ik het een ander niet gunde, of ik het als opscheppen zag, en vond het ook wel leuk om te lezen maar gewoon omdat je gewoon bang bent dat het toch niet goed is dat je kind het nog niet kan.
Weet niet of ik het zo duidelijk genoeg heb gemaakt? Iedereen moet gewoon lekker kunnen vertellen over zijn of haar kind, ik wilde alleen Doornroosje laten weten dat ik me haar gevoel goed kon voorstellen omdat ik het zelf ook met mijn dochter heb gehad.

Joost loop weer met heel veel dingen voor! Dus ik zal zelf ook nog wel "opschep" topics openen hoor ;-)

Terug
Bovenaan