<p>Hallo,</p><p style="text-align: left;">Ik ben trotse moeder van 5 kinderen. 3 dochters van 11,10 en 11 maandjes. Onze zoontjes zijn 8 jaar en 6 jaar. Ik ben onwijs gelukkig met ons gezin. Onze kinderen trekken enorm veel met elkaar op.. Spelen altijd samen, hebben dezelfde vrienden, de meiden delen een kamer en straks de jongens ook om een kamertje vrij te maken voor onze jongste. Nu twijfel ik enorm of het voor onze jongste dochter niet leuker zal zijn als ook zij opgroeid met een broertje of zusje in dezelfde levens fase. Nu is ze het na komertje, met nog een kindje zal ons gezin misschien weer goed in evenwicht zijn. Niet dat ze nu ook maar iets te kort komt want ze boft maar met alle aandacht en liefde die ze krijgt van ons hele gezin. Wij genieten onwijs veel van weer zo'n kleine baby in huis. Dat maakt mij dus ook zo aan het twijfelen. We hebben nu de rust en tijd om optimaal van haar te genieten.. Met nog een baby zal ze die aandacht moeten verdelen. Ik ben benieuwd naar jullie menig, misschien nog meer ouders die met deze twijfel hebben gezeten? En welke keus hebben jullie gemaakt en waarom?</p><p>Liefs Robina </p>