Hallo!
ik zit met precies hetzelfde dilemma ?
Ik heb al 17 jaar een hele lieve man en 4 prachtige zoons van 13, 11, 8 en 10 maanden ? Aangezien de eerste drie jongens zo'n 2 jaar uit elkaar liggen kwa leeftijd denk ik nu jeetje onze laatste kleine man was een beetje een nakomeling en hij blijft dan dadelijk alleen over, dit is natuurlijk niet de enige reden, maar wij zijn gewoon dol op kinderen en ergens achterin mijn hart zit er natuurlijk ook nog een kleine meisjeswens
Maar goed, al wordt het weer een jongen, als hij/zij gezond is ben ik altijd weer zo blij en gelukkig ?
Onze jongste is natuurlijk uiterst verwend door iedereen (ik heb ook nog twee stiefkinderen van 21 en 23 jaar, waarvan eentje nog bij ons wonend)
En ik maak me inderdaad ook zorgen over hoe onze familie reageert als we 'nog' een kindje willen en in het bijzonder mijn moeder... Zij doet nogal weleens iets voor ons en past een dag op in de week.
Maar ja, uiteindelijk beslis je samen met je man over je gezin en heeft niemand anders daar iets over te zeggen.
Ik lees dus heel graag mee... Ik weet absoluut niet wat ik moet doen ?
ik weet alleen dat wij zoveel liefde te geven hebben dat ik er makkelijk nog een kleintje (7e kind dus officieel incl mijn stiefkinderen) bij zou willen hebben... Maar ga je dan tegen het advies in van anderen... Moeilijk moeilijk...