is ze echt te mager

hoi mijn dochter naomy was met 4 maanden 5900 gram en 63 cm haar gewicht was ook iets te laag maar ze is heel actief overdag en ze eet goed ze krijg eenpapfles van 2500cc en dan nog 3 gewonen flessen van 250cc en groente   dus   ik denk dat het gewoon is hoe je kindje groeit hoor zou me daar niej ongerust over maken en eten erin propen heeft geen zin krijg je later alleen problemen mee als ze gaan eten met en jaar is mijn gezegt je kindje eet en groeit zelf kun je niks aan veranderen groetjes carola

Hoi,

Suze is 4 maanden en een week. Ze is 66 cm lang en weegt 6475 gram. Ook een lange slanke dame dus. Niks mis mee hoor! Hier zei de consultatiebureau-arts dat het er allemaal heel goed uitzag. Lengte boven de gemiddelde curve, gewicht redelijk gemiddeld. Ik zou je niet druk maken als ik jou was hoor.
Wij zijn inmiddels wel naar 4 flessen van 200 ml gegaan, omdat ze met 5 flessen de eerste en laatste fles zo slecht dronk. Nu drinkt ze weer goed.

groetjes,
Karin

En hier dan weer een kort dun meisje, Floor is nu bijna 62 cm en weegt 6200 gram. Ze krijgt bv, ik heb dus geen idee hoeveel ze drinkt. Ik maak me er geen zorgen over zolang ze tevreden is en goed plast. Tja, niet iedereen is hetzelfde toch?
groetjes,
Ruth

Terug
Bovenaan