IUI achter de rug en de scores waren GOED!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Lieve meiden!

Vanochtend hebben we de 4e IUI gehad. Geheel onverwacht vroeger dan normaal.
Het was even spannend omtrent de zaadhoeveelheid en kwaliteit van mijn man want het is een paar keer erg slecht geweest en als dit zo blijft dan moeten we door naar IVF.
Maaaaaaaaaaaaaaar    er waren 2 miljoen goed  beweeglijke zaadcellen en dat  is volgens de arts ruim voldoende. Daarnaast had ik een  erg hoge LH piek en was er zeer veel helder slijm. We  maken dus weer een erg goede kans deze maand volgens de arts. Nu dus weer die 2 wachtweken en dan weten we  meer.  Ik hoop hierdoor weer een beetje vertrouwen terug te krijgen want dat is echt een beetje weg. Het 'niet lukken' begint al te wennen en dat moeten natuurlijk niet.  
DUS we proberen er weer vol goede moed voor te gaan!

lfs inge      

Heel veel sterkte met wachten en ik hoop voor je dat we allemaal over een paar weken kunnen lezen dat je zwanger bent.

groetjes Linda

Lieve Ing,

Ik vind het echt helemaal geweldig dat jullie iui zooooo fantastisch is geweest, idd het niet lukken daar hoor je gewoon niet meer bij, het gaat lukken, ik ga heel erg hard voor jullie duimen dat het gaat lukken, ik ga instralen, en je wil dan niet weten wat er dan gebeurd, het gaat dan gewoon lukken, dat weet ik zeker!!! Nogmaals heel erg lief van je lieve Ing dat je zooo meeleefd met mij, dat doet me zoooo ontzettend goed, ik voel me op dit moment idd heel erg sterk, en dat gevoel ga ik zeker vast houden...

Dikke knuffel van mij

Nou ja zeg...super!!! 2 miljoen..ze zeggen dat 3 maal scheepsrecht is...maar ik denk in jullie geval dat t nummer 4 helemaal moet gaan worden...
Heel veel succes de komende wachtweken en...zet die operatie maar effe uit je hoofd...
(is t errug noodzakelijk???..ik moet zelf ook nog geopereerd worden..toevallig ook aan mijn benen...maar dit zet k niet echt aan de kant..t is maar net wie t eerst is..de operatie of wat anders...)

Nou meid..neem t er maar lekker van in je wachtweken...vertroetel jezelf s wat meer...elke dag een gebakje..bloemetje in een vaas..koop een fijne cd...pak je beste boek uit de kast en haal je lievelingsfilm in huis..ga uit eten met je mannetje (DE GRIEK!!!!!) en....plak al je vakantiefoto's in een album!!!! en koop uiteraard ook nog wat leuke nieuwe kleren....etc...
Houdt de positiviteit d'r misschien wel in!
(werkt bij mij wel; alhoewel k niet elke dag gebak eet..bijna elke dag ..haha)

toi toi toi
simoon

Hoi,
Goed te horen zeg, dat moet toch weer frisse moed geven! Ik hoop zo dat het raak is! En nou weer wachten..... succes! groetjes

Joeppie de poepie, dat klinkt onwijs goei!!!!!! Ik zal ontzettend voor je duimen en hoop dat er iets goeds gaat gebeuren. Het is inderdaad niet goed om te wennen aan teleurstellingen maar het klink me o zo bekend in de oren. Lieve INg, het gaat goed komen!!!!! Succes met het wachten!!

een hele dikke spetter knuf
Sjan

Mmmmmmm elke dag een gebakje!? Op zich geen gek idee!! nee hoor daar wordt ik hartstikke vet van en ik snoep al veeel te veeel momenteel.
Ik heb de afgelopen maand mijn hele salaris al opgeshopt en ja dat helpt inderdaad alleen niet echt voor lang helaas!

Ik hoop gewoon echt dat het deze keer gelukt is. Ik heb er echt geen idee van hoor! Ik vergelijk alles wat ik voel met mijn eerste zwangerschap die is geeindigd in een miskraam. We kunnen niets anders doen dan wachten maar die dagen kruipen echt voorbij deze keer. Om helemaal gek    van te worden.

Vanavond gaan we naar het concert van Guus Meeuwis     dus dat is een leuke afleiding.

Dag lieve meiden!!

X inge    

Heeeeeeel veeeeel succes met die rot wachtweken. Met hopelijk een heel goed eind resultaat....

Leef je uit en geef je hormonen de schuld. Jij mag alles deze twee weken....

liefs rozemarijn  

Terug
Bovenaan