IUI achter de rug en de scores waren GOED!!

nou ik hoop dat het virus hier de komende maand flink rondwaard. we gaan bijna tegelijk de wachtweken in want ik krijg zaterdagmorgen mijn 2e iui. en kregen dat vanmorgen pas te horen. was een heel geregel want mijn man moet altijd op zaterdag werken.

nou ik wens je sterkte in deze weken.  
groetjes Naatje

Hoi Meiden,

Ik hoop dat jullie positiviteit helpt want dan moet het zeker een keer lukken!!!

Naatje, jij hebt dus vandaag je IUI gehad. Hoe is het gegaan?? Je hebt dus donderdag gehoord dat je zaterdag de IUI hebt. Dat is toch best heel ver van tevoren? Wij horen het altijd tussen 1 en 3 op de dag voor de IUI. Dan moet je dus nog even die middag vrij regelen voor de dag erna. Het is elke keer weer een gedoe maarja de IUI gaat altijd voor.
Ik hoop dat vandaag alles goed is gegaan bij jullie. Ik ga voor je duimen hoor!! We moeten gewoon samen zwanger worden!!

lfs inge

Toppie Inge!!! Ik hoop echt dat het je deze keer gaat lukken!!!

gr
Marielle

Lieve Ing,

Ik ga ook heeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen, dat het deze keer raak is!!!!!!

Het wordt tijd!!!!

liefs Mickey

Tja ik weet het echt niet meer hoor. Kan me het gewoon niet meer voorstellen dat het werkelijk een keer gaat lukken. Wat ik ook probeer ik kan mezelf gewoon niet meer opladen en het vertrouwen weer terugkrijgen.
Maarja het lichaam doet toch wat het moet doen dus wellicht krijg ik over 1,5 week de verassing van mijn leven. IK HOOP HET!

lfs ing

Beste Inge,

Ik heb al heel wat verhalen van je gelezen ik hoop echt voor je dat je over 1.5 week eindleijk heer neer mag tikken dat je zwanger bent. heel veel sterkte nog met wachten.

groetjes Linda

Hoi,
Gaat ie? Al stiekem andere dingen aan het voelen.... alhoewel we dat iedere maand doen....... terwijl je ook helemaal niks kan voelen en het raak is. Ik hoop het zo! groetjes

Terug
Bovenaan