IUI achter de rug en de scores waren GOED!!

Ik heb al een paar dagen buikpijn in mijn baarmoeder. Het gevoel wat je hebt als je ongesteld moet worden zeg maar. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken hoor!
Ik durf er gewoon niet meer op te hopen hoor!

We zijn allemaal voor je aan het duimen hoor Inge!!

Liefs Belle.

Hallo Inge,

Het is allemaal weer prima verlopen.
Ik heb vrijdag pas gehoord dat we zaterdag iui hadden. Ik had smorgens om 9.20 een echo en moest toen direct naar huis om de pregnyl te zetten. heb twee poeder buisjes moeten spuiten, nou dat heb ik geweten. Poeh wat had ik een zere buik. en die plek is nog niet helemaal over. maar de inseminatie ging verder goed. We moesten het zaad smorgens al tussen 8.00 en 8.15 naar een ander ziekenhuis brengen omdat het laboratorium in ons eigen ziekenhuis dicht is op zaterdag. dat was wel vroeg hoor.
Heb nu iedere keer erg veel drang om te plassen. Lijkt haast wel alsof ik een blaasontsteking krijg. Lijkt me sterk dus heb ik toch vraagtekens. Je weet maar nooit he.

Nou hoop dat het voor ons beide deze maand raak is en natuurlijk voor iedereen die hier op het forum huist.
Groetjes Naatje.

Hoi Inge,

Wat ben ik blij voor je zeg!!!! Hopelijk gaat het echt snel lukken voor je en moed blijven houden hoor!! Kom op!

Groetjes Natasja

Yo Inge...

Hoe vergaat t wachten je???
Heb zelf niet al te hoge verwachtingen van onze IUI..het mochten dan eindelijk wel eens wat meer zaadcelletjes zijn.(was overigens wel een fijn verjaardagscadeau voor mij) .maar ik weet ook dat we al effe bezig zijn...ik bedoel als t dan zoveel zijn nu..dan is t een vorige keer ook ooit wel zo geweest..en werden we niet zwanger...En k vergeet ook niet dat t ventje al eens eerder 2 jaar bezig is geweest..zonder resultaat..
Desondanks heb k me gisteren wel rustiger gehouden.

Na deze IUI volgt de kijkoperatie..dus ik sta nog niet zo snel te springen om deze weken voorbij te laten gaan... Misschien dat k de operatie nog een maans uitstel...
We hadden nou ook 2 maanden pauze na de 1 ste 2 IUI's ..en dat bevoel prima..dus misschien nu maar weer 2 x IUI..en dan de kijkoperatie..
T mannetje had al effe voor mij uitgerekend dat k t in december moest laten doen...want in december zwanger worden zou te veel druktes in september volgend jaar betekenen...Aaarghh k dacht dat ik er wel eens te veel mee bezig kon zijn..hij is nu al helemaal aan t rekenen geslagen..
Zelfs voor het geval dat t nu raak mocht zijn..heeft hij de maand enzo al uitgerekend..ikke niet...

Zo genoeg over mijzelf..ben benieuwd hoe t er met jou voor staat!!

groetnis simoon

Hee Simoon!

Het wachten is dit keer een regelrecht drama. De dagen KRUIPEN voorbij en ik wordt er langzamerhand behoorlijk gestoord van. Ik heb sinds dit weekend wat gekke ongesteldheidspijntjes terwijl ik donderdag de IUI heb gehad. Soms denk ik dat dit een goed teken is maar nu heb ik weer het gevoel dat het toch wel weer niet raak zal zijn. De

pijntjes zijn nu weer een stuk minder.
Jij heb dus ook niet echt hoge verwachtingen van deze IUI. Kan ik me wel voorstellen hoor ook vanwege het verleden van je man. Maargoed dat kan ook met die andere dame te maken hebben gehad natuurlijk. Wat is het toch moeilijk he om positief te blijven denken. Ik denk pas dat we ons realiseren dat het echt wel kan middels IUI als het ook echt zover is.

Die kijkoperatie is echt heel goed te doen hoor. Tenminste dat vond ik en ik heb een dubbele behandeling gehad want bij mij spoten ze ook nog eens met groot geweld mijn eileiders door.  Ik vond ook dat het veel duidelijkheid gaf. Maargoed je moet er wel aan toe zijn natuurlijk. Nu eerst even een pauze is zeker goed helemaal als het goed voelt.

Hahaha je man is dus even de verjaardagen aan het plannen. Nou jaa hij denkt teminste mee! Er zit wel wat in. Als je toch een maand moet kiezen waarin je even niet zwanger mag worden dan is het misschen wel een goed idee toch?! Ik reken zelf ook altijd even uit wat de uitgerekende datum zou zijn hoor! hahaha! Mijn man doet dit soort dingen juist weer niet.

Terwijl ik dit zit te schrijven voel ik doe krampjes in mijn eileiders weer. Wat moet ik daar toch van denken.
...Pfff wordt dit keer echt gek.

lfs inge

HeY INg,

Laat je niet gek makuh!!!!!!! Lekker leuke dingen doen, genieten van alles om je heen. Een lekker bad nemen, met een warme kruik tegen je buik op de bank een goed boek lezen. Een lekkere zwijmelfilm opzetten en iedereen om je heen ff wegsturen zodat je je tranen lekker kunt laten gaan!!!

Die wachtweken zijn altijd verschikkelijk, vooral als ze zo langzaam gaan, maar nog even en dan weet je het!
Ik hoop het zo voor jullie, dan juichen we allemaal hard mee op het forum en volgens mij gaan er zelfs mensen op daken staan!!

Heel veel sterkte en succes met het wachten!!

Dikke knuf
Sjan

Jaaaaaaaaaaaaaaa je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!! Maar deze keer!.. Ik weet niet wat het is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zou willen dat ik mezelf onder controle kreeg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Weet je wat het ergste is!?!? Dat die stress straks gewoon voor NIETS blijkt te zijn. Je merkt het al he! Ik moet echt even goed ZEIKEN!!! Ik kan even niet meer sterk zijn.

Een zwijmelfilm! Dat is een goed idee. Die ga ik maar eens huren dan!

Bedankt lieve Sjan voor je oppepper!!

X inge    

Terug
Bovenaan