IUI snel raak??

<p>Hoihoi,</p><p>Volgende cyclus starten wij met IUI, ivm mijn lange cyclus met korte LF. Zwemmers van mijn vriend zijn goed. </p><p>Ben eigenlijk opzoek naar positieve verhalen.. hoeveelste ronde was het bij jullie raak? <br /><br /></p>

Ik ga volgende ronde ook beginnen met iui althans als ik nu niet zwanger ben nod over 2 dagen. Ze zeggen dat als er geen oorzaak is gevonden dat de kans op een spontane zwangerschap groter is dan met iui maar na 1,5 jaar ga ik daar maar niet meer van uit. Ik krijg maar 3 behandelingen vergoed misschien omdat ik niet aanvullend verzekerd ben? Hoe lang ben jij al bezig?

Ik loop nu een half jaartje in het ziekenhuis. Geen idee hoeveel ik zou moeten betalen maar tegen mij zeiden ze 3x iui en 3x ivf nog maar eens informeren dan. Is er bij jullie een oorzaak gevonden?

Hierbij een positief IUI verhaal dan! :) ik ben namelijk de eerste IUI poging zwanger geraakt... het kán dus echt :) 
Wij waren zelf al ruim 2 jaar bezig, mijn cyclus was goed. Zaad van mijn partner niet opperbest. Ik kreeg wel gonal in de hoop een extra eitje te laten springen maar daar was de dosis voor mij te laag voor. Gaf niet, want er stond gewoon keurig een eitje van mezelf klaar zeg maar ;) bij opwerking van sperma bleek de kwaliteit eigenlijk onvoldoende. Ze willen dat je boven de 1 miljoen zaadjes zit, bij ons stond dat op 0.8
Ondanks dat toch gewoon de IUI gedaan met de boodschap "we proberen het hierna nog 1x, maar als je er dan net zo voor staat starten we meteen met ivf/icsi" maar dat was dus niet nodig! :) want ik was direct zwanger, hoewel we er dus niet perfect voor stonden :D 
En nu ben ik inmiddels alweer bijna 27 weken zwanger! Heel veel succes allebei met jullie (verdere) traject, duim dat het net zo goed aanslaat als het hier heeft gedaan!

Ik dacht dat ze geen iui deden als het zaad onder de miljoen was? Gelukkig is dat van mijn man goed dus hoef ik daar niet bang voor te zijn. Maar heel fijn zo'n positief verhaal dat geeft ons weer hoop!?

Bij ons was de vierde poging raak! En toen ons dochtertje 9 maanden was spontaan zwanger geraakt van de tweede (dat kan dus ook, sterker nog... is tijdens de corona crisis bij veel stellen gebeurd die in de medische molen zaten). Nu drie maanden zwanger van onze tweede!

Terug
Bovenaan