IUI snel raak??

@gebruiker, geweldig! Thnx! Fijne zwangerschap nog en een goede bevalling ?. Ik gebruik idd ook gonalf en ovitrelle. Fingers crossed?

Spannend allemaaal!! 
Nog een positief verhaal, 
Hier PCOS, na 4 keer IUI en 1 x miskraam kwam mijn zoontje, die nu 1,5 jaar is. Toen mijn zoontje 5 maanden was, zijn we gelijk weer met het traject bezig geweest, toen weer 4 x IUI en 1 miskraam, komt 1 september mijn andere zoontje en hierna zouden wij dit exact weer doen, meer omdat het toch iets van 9 a 10 maanden in totaak heeft geduurd dat ik zwanger was.

[quote quote=10333726]@gebruiker, geweldig! Thnx! Fijne zwangerschap nog en een goede bevalling ?. Ik gebruik idd ook Gonal + Ovitrelle. Fingers crossed?[/quote]
Dank je wel! 
ik ga voor jullie duimen!

Ik ben nu 8 weken zwanger met Iui, in 1ste ronde meteen raak!!
Alles gaat tot nu toe heel goed,  we kregen meteen te horen dat het IVF zou worden, Zaad van man was slecht, 1ste staal slechts 600000, 2de staal 1,2 miljoen. Waardoor ze 2x wou proberen met Iui, wel op voorwaarde dat zijn 3de staal op dag van inseminatie  min. 1 miljoen was, en gelukkig net 1,1 miljoen. 
Hoe gaat het ondertussen met jou? Hopelijk ondertussen zwanger.

Groetjes

Hier ook een positief iui-verhaal! Ik heb PCOS en moest clomid nemen, maar na 2 zwangerschapsafbrekingen reageerde ik niet goed meer op de clomid en werd ik doorgestuurd naar de fertiliteit.
Uit onderzoeken bleek dat het zaad van mn man net iets minder dan gemiddeld was, dus was het bij ons sowieso iui. Nu 14w zwanger na de eerste ?. Dus het kan zeker! Staal van mn man was bij de iui 15 miljoen, veel beter dan tijdens de onderzoeken! 

Hier nog een positief IUI verhaal. 
Mijn man heeft retrograde ejaculaties (zaad gaat richting blaas). Dus wij moesten urine laten wassen en dan iui om de zaadjes op de goede plek te krijgen. Er bleef steeds tussen de 0.5 en 5 miljoen over. 5 x niks. En bij de 6e keer bleef er 11 miljoen zaadjes over en was het raak. Mijn dochter is nu 7 maanden. Wij mochten trouwens zo lang door gaan met de IUI als dat we zelf wilden hoor. Er zat verzekeringstechnisch geen limiet op. 

Terug
Bovenaan