IUI traject

<p>SPANNEND!!! ?</p><p> </p><p>Lieve meiden,</p><p> </p><p>Afgelopen maandag na 9 dagen gonal F 50 eenheden hebben gespoten, mijn eerste uitgangsecho. </p><p>Ze waren heel positief dat de hormooninjectie aanslaat.</p><p>2 grote follikel ( eitjes ) aan beide kanten 1.</p><p>17,2mm en 14,9mm</p><p> </p><p>Gisteren voor de zekerheid toch nog 1 echo gehad en die van 17,2mm was nu in 1 dag 1,6mm gegroeid en nu 18,8mm de andere follikel was iets kleiner geworden.</p><p>Ook kreeg ik te horen dat mijn baarmoederslijm al “ mooi “ dik was. Geloof dat die 8mm zei.</p><p>Zeg mij natuurlijk allemaal niks ! </p><p> </p><p>Sinds gistermiddag en avond wel dik slijm verlies bij het plassen. Ook gaf de fertiliteit arts gisteren aan dat ik tegen mijn eisprong aanzit.</p><p> </p><p>Gisteravond om 18:00 uur de pregnyl gespoten. Hmmm ?wat een nare dikke lange naald was dat. Maar het zit erin en alles voor het goede doel!! </p><p> </p><p>Donderochtend mijn 1e IUI ???. </p><p> </p><p>Nu ben ik alleen een beetje ongerust... </p><p>door het slijmverlies en de opmerking van je zit dicht tegen je eisprong aan.. voelt het een beetje alsof donderdagochtend te laat zal zijn... </p><p>hebben jullie hier ervaring mee ?</p>
 
Nee je bent niet te laat.
 
De gonal neemt al je hormonen over, dus zonder pregnyl krijg je geen eisprong. En ongeveer 39 uur na pregnyl wel eisprong.
 
succes donderdag!
 
Bedankt voor je reactie !! 
Het kan niet zo zijn doordat ik er gisteren al bijna tegen mijn eisprong zat, dat na het zetten van de pregnyl niet eerder gaat komen ? Dat de pregnyl ervoor zorgt dat die 40 uur na de injectie pas springt ? 
 
Nee dat kan niet.
 
omdat gonal f zorgt voor de stimulatie, springen je eitjes niet vanzelf. Daar is de pregnyl voor en die zorgt voor eisprong na 39/40 uur.
 
ik was daar ook bang voor, maar 2 keer een punctie van IVF gehad. En dan spuit je ook gonal en pregnyl. En beide leren waren eitjes niet gesprongen. Punctie was 36 uur na pregnyl
 
Succes vandaag.
Ik heb morgen de insiminatie vind het wel spannend voor de 1ste keer.  
Laat ff weten hoe het gegaan is
 
Liefs x 
 
Terug
Bovenaan