IUI traject

Hi Beertje, 
alles is gisteren goed gegaan en nu 2 spannende wachtweken. 
Wel wilde de katheter er niet echt ingaan en moest een “ schaar “ van pas komen. Klein knipje in mijn baarmoedermond zodat de katheter nu wel ging. Moet zeggen, voelde bijna niks! 
Qua eisprong ben ik nu gelukkig wel opgelucht! Ze zag namelijk gisteren bij het aanbrengen van de katheter, een mooi slijmlaagje zitten en dat was volgens de arts een goed teken. 
Dit was mijn eerste IUI wel met gonal F 50 en pregnyl 5000
na 1,5 jaar kinderwens en zelf niet gelukt te zijn zijn wij in het fertiliteit traject terecht gekomen. 
Helaas ligt het aan mij hormoon huishouden. Heb namelijk PCOS. Wel een lichte vorm ervan. 
Cylcus dagen tussen 30-35 dagen. 
Zaad van mijn man is gelukkig goed.
Heel veel succes vandaag en laat je weten hoe het is gegaan ? 
Liefs
 
Nou nu 2 weken wachten wat spannend zeg... het is mee gevallen is alleen beetje irritant gevoel als ze bij je baarmoeder zitten. Sperma was super goed dus ben heel erg benieuwd. 
Ik heb ovaleap 450 en 300 moeten gebruiken. En ovitrelle 250 voor eisprong.  Nu heb ik nog de vaginale capsules die ik morgen moet inbrengen 3x 2 per dag utrogestan 100mg. Heb jij die ook ? Is ook de eerste keer iui voor ons. Wij zijn ook al 20 maanden bezig .
Liefs x 
 
Natuurlijk voel je wel iets maar vond het ( gelukkig ) niet pijnlijk. 
Ik heb alleen hele andere medicatie erbij moeten gebruiken. Mogelijk omdat het aan mijn hormonen ligt waarom het tot op heden nog niet gelukt is. :-(
waarvoor zijn die vaginale capsules als ik vragen mag ? 
Is er in jullie voor traject een medisch “ afwijking “ gezien zoals bij ons ? 
 
 
Die vaginale dingen zijn voor de innesteling en zorgt er voor dat de baarmoederslijmvlies dik blijft ook. Nee bij ons is er geen afwijking.mijn hormonen en eisprong doen het goed verder.  Denk misschien dat de innesteling iedere keer niet lukt.
Liefs x
 
Helaas was onze 1e IUI niet geslaagd. Ongesteld geworden op cylcus dag 27, 13 dagen na de IUI. 
Vanaf vandaag weer begonnen met spuiten en positief naar IUI poging2. 
Hoe gaat het bij jou Beertje ? 
 
Terug
Bovenaan