IUI traject

Hey,
Wat leuk dat je iets laat weten was al erg benieuwd naar je. Hier sinds vanmorgen ongesteld dus 16 dagen na de inseminatie dus op naar ronde 2 ? hoop zo dat het snel wel raak is. Word weer spannend hé ? 
 
Jammer dat het bij jou ook niet raak is. 
Vamaf vorige week vrijdag weer begonnen met de dagelijkse hormooninjectie en aankomende donderdag de eerst uitgangsecho. Hopelijk een mooi groeiende eitje. 
Ik heb de inseminatie op cyclusdag 14 gekregen, gevoelsmatig voelde dit echt als een dag te laat. 
Hoe heb jij de eerste ronde ervaren ? 
 
Ik heb maandag  weer een echo voor de folikelmeting dus ben benieuwd. Ik heb de eerste inseminatie op dag 13 gehad heb het niet als vervelend ervaren alleen de dag erop wat krampjes.
Ben heel erg benieuwd naar deze ronde
Laat donderdag even weten hoe het was bij je
Groetjes 
 
Het wordt voor beide een ronde die geheel gestimuleerd is door de hormonen. 
Laat je morgen weten of er weer een mooi groeiend eitje te zien is. 2 zou helemaal mooi zijn hahah
 
Hi Beertje,
beetje een late reactie..
ondertussen weer 2x in het ziekenhuis geweest voor een echo.
afgelopen donderdag zagen ze 4 groeiende eitjes boven de 14mm, dag later 3 groeiende eitjes waarvan 1 van 16mm en 2 in de 14mm. Helaas is dat nog steeds 1 teveel om de IUI door te laten gaan.. 
als het er nou 2 waren geweest, had ik vanavond de pregnyl ( draak hormoon! ) mogen zetten maar helaas. Moet nu zondagochtend + avond met ovulatie testen aan de slag.. maandagochtend zowiezo weer een echo om te kijken of het er nog steeds 3 groot groeiende eitjes zijn.. wanneer dit niet het geval is maar 1 a 2 mooi groeiende eitjes... en heb zondag positief getest, krijg ik maandag einde van de ochtend toch IUI2.
wanneer ik zondag negatief test maar maandagochtend zijn er wel max 2 mooie grote eitjes te zien die op springen staan ( boven de 21mm ) krijg ik ook maandag IUI2. Als ze onder de 20mm zijn en ook max 2 dan maandagavond pregnyl spuiten en woensdag IUI. 
Als er maandagochtend bij een negatieve of positieve ovulatietest, echt 3 grote eitjes te zien zijn, moet ik helaas deze ronde overslaan en wordt het volgende maand IUI2. 
Mega spannend weekend nu pfff
gisteravond toch nog even geklust en nu eventjes van elkaar afblijven. Mocht het maandag doorgaan dan is het beste om voor de man 2 tot 4 dagen geen zaadlozing gehad te hebben. 
Maandag wordt voor beide een spannende dag. Jij hebt dan toch je eerste echo ? 
Liefs 
 
 
 
Nou zeg dat word spannend ey jeetje.Ja ik moet maandag voor de folikelmeting ben benieuwd mijn buik is heel erg gevoelig van binnen en af en toe van die steken had ik de eerste ronde helemaal geen last van. Heb jij daar ook last van? Tegen mij zeide ze 2 tot 3 dagen Ivm het kwaliteit van het sperma.
Wens je heel veel succes en heb je toevallig LINE? Anders kunnen we via daar contact houden met elkaar.
Liefs x
 
Ik ervaar ook dat ik meer bijwerkingen heb dan de eerste ronde. Steekjes onder in mijn lies heb ik vanaf dag 2 ( hormooninctie ) ook gekregen. Moet zeggen dat dit de afgelopen 2 dagen wel weggegaan is alleen nu .. mega veel afscheiding en gigantisch boobs hahah.
helaas vandaag 2x negatieve ovulatietesten. Ben heel benieuwd hoe en wat voor morgen. 
Jij ook heel veel succes voor morgen. Hoelaat heb je afspraak ? Ik om 08:20 uur, lekker vroeg maar dat is alleen maar fijn. Dan weet ik meteen of morgen IUI2 echt door mag gaan. 
Wat is line ? 
Zit wel op een gesloten Facebook pagina.Echt een aanrader, zitten ook zulke lieve vrouwen. IUI/ICSI/IVF Poging 2018 Nederland. 
Liefs 
 
Terug
Bovenaan