IVF / ICSI 2011

Hoi,

volgens mij zijn er hier meer die in 2011 IVF gaan doen (of ICSI).

Ik ga vandaag of morgen ongi worden en start dan met de pil.

Morgenavond info avond in t ziekenhuis, 21 december prikinstructie en dan start het hele circus van prikken en tig echo's en bloedonderzoeken op 3 januari meteen.

Wie vindt t fijn om hier ervaringen te delen met elkaar??

liefs Yosha

Veel succes.Ik heb net het hele circus achter de rug.Ik moet zeggen het was zwaar,maar dan vooral psychisch.De zh bezoeken vallen best mee,maar psycisch vraagt het een hoop van jou en je partner.
Succes!!

he Yosha

ik krijg in feb als het goed is mijn eerste ivf behandeling.
Ik 11 jan mijn prikinstruncties. moet alleen deze mnd als ik ongi ga worden bloed laten prikken op ziektes enz. en ja dan in jan hormonen prikken.

jij dus in jan je 1e ivf?? dan lopen we ws een mnd na elkaar.
kunnen we elkaar wel wer steunen.
ik vind het een goed idee om elkaar te steunen en ervaringen delen.
dus hierbij sluit ik me graag aan.

xxxx natas

Natas: ja lijkt mij ook fijn om ervaringen met elkaar te delen en elkaar te steunen...

Wonder2011: en hoe is t bij jou verlopen, succesvol? Ik denk ook dat t vooral psychisch zwaar is, de lichamelijke ongemakken en pijnen duren meestal niet zo erg lang, dus daar kan ik best overheen stappen, maar dat wachten wachten wachten...

We wachten al bijna 3 jaar inmiddels...dus geduld is er niet meer zeg maar..

Vind t aan de ene kant doodeng en spannend en aan de andere kant is dit echt de volgende stap voor ons en voelt het goed....t blijft alleen zooo moeilijk omdat niemand garanties kan geven dat alles ooit goed komt...

gr Yosha

Yosha,

Ik ben nu eindelijk na 4 jaar 6iui's en 3ivf zwanger van ons eerste wondertje.Had de hoop ook opgegeven.En had bij deze poging ook totaal niet gedacht dat het was gelukt.
Maar ben nu ruim 15wk zwanger van ons eerste wondertje.
Dus blijft echt positief meiden.De kansen met ivf en icsi zijn velen malen groter dan met iui.

Succes!!

Gr wonder2011

Oh meiden ben zoooo blij, zojuist uitslag chromosomenonderzoek binnen en alles is ok!!
Dus we gaan goede moed de IVF starten!!

Ben zoooo opgelucht dat hier niets uit is gekomen....pffffff

gr Yosha

He josha.

wat een goed nieuws voor jullie. toppie

dus nu kan het echt gaan beginnen. spannend

stertke er alvast weer mee.

xxxxxxxxxxxxxxxnatas.
ik zit nu in mijn wachtweek qua o worden of niet.... dit keer zonder hulp enz geklust..

Terug
Bovenaan