IVF / ICSI 2011

he Yosha en debby.

jeetje wat een gedoe allemaal, ik leef zo met jullie mee, met yosha met har buienen en met jou debby met de spanning of het wel goed gaat.

Hopelijk kunnen jullie toch el zin krijgen enz in kert.

ik ben nu ook niet echt tegenieten, want ik zit in me wacht wk en ben vergeleken emt andere mnd dus overtijd maar durf geen test tedoen omda tik dat al vaker ben geweest. en zogauw ik een test deed werd ik ongi. me man is al bang als ik elke keer naar toilet ga en ik terug kom. Met een gewoon gezicht of weer vna kkkkkkk.
Dus ja hiet is het ook gezellig. Maarj we maken het er het beste van ook voor die kleine meid van ons.
dity wkd als ik nog niet ongi ben dan ga ik testen brrrr vind het veel te eng.

he hou moed en blijf sterk. en ja we krijgene r hopleijk wat moois voor terug andanks onze buien.
xxxxxx natas

Hoi,

nou gister heb ik de prikinstructie gehad, viel me reuze mee, naaldjes zijn erg klein, dus dat is best te doen, leuk is anders en de eerste keer is doodeng, maar bij poging 4 zat ie er toch in, prikje valt mee (voel je bijna niets van) maar die vloeistof inspuiten doet zeer (dat hoort niet overigens), maar goed alles voor t goede doel!

Als ik nu ongi wordt moet ik dag 1 beginnen met prikken...waarschijnlijk 3-1 maar kan dus ook een dag eerder of later zijn..

Hebben gister ook een echo gehad en bmslijmvlies was erg dun, daarnaast was linker eierstok actief maar rechts niet, dus moet meer eenheden FSH spuiten (Gonla-f) dan normaal...

Vind t erg spannend allemaal, maar we zijn er echt aan toe aan deze stap, dus we gaan deze poging vol goede moed beginnen!!

Oh ja we mogen gelukkig gewoon een drankje drinken tijdens de feestdagen, dus das wel gezellie..

gr Yosha

Terug
Bovenaan