A
Anoniem
Guest
Eigenlijks was het meer mijn bedoeling om aan te geven dat jij niet de enige bent die stress heeft...ik vertelde je daarom van mijn baan,school en ziekenhuis, dat ik niet de enige ben die dit heeft ben ik mij ook zeker wel van bewust, maar ik grijp niet naar een sigaret. terwijl ik ook een stevige roker was. je zegt dat ik je veroordeel, sorry als dat zo overkomt, ik ben gewoon eerlijk en geen mijn mening.
Wat had je dan willen horen, dat het helemaal niet erg is om een sigaretje te roken?Snap dan je topic niet helemaal, maja..Het is zoeken naar een excuses in mijn ogen, net zoals wat hierboven al een keer eerder word genoemd.
Wat die meiden hierboven zeggen sluit ik me helemaal bij aan.
Succes ermee, ik ben er van overtuigd dat ondanks je een stevige roker bent, je die kracht echt wel in je hebt! Tenslotte doe je het ook niet voor jezelf..
Wat had je dan willen horen, dat het helemaal niet erg is om een sigaretje te roken?Snap dan je topic niet helemaal, maja..Het is zoeken naar een excuses in mijn ogen, net zoals wat hierboven al een keer eerder word genoemd.
Wat die meiden hierboven zeggen sluit ik me helemaal bij aan.
Succes ermee, ik ben er van overtuigd dat ondanks je een stevige roker bent, je die kracht echt wel in je hebt! Tenslotte doe je het ook niet voor jezelf..