ivm roken..

ik heb dus geen schuldgevoel omdat ik optijd gestopt ben. alles gaat goed ook met mijn ongeboren zoon.

misschien heb ik wat irrieel gereageerd en had ik dat beter niet kunnen doen. maaar het moment dat ik las ontplofte ik zowat, want het is erg moeilijk geweest om te stoppen.
en me de gierende hormonen door mijn lijf kan ik soms wat erger reageren dan normaal mijn exuses.
groetjes linda

hallo ben2710,
ik begrijp je heel goed en bedankt voor je berichtjes het blijft idd moeilijk maar ik doe echt me best en wat je schreef over dan 1trekje of 1sigaretje is echt waar, maja idd ook niet goed bedankt!  en ik doe me best!!

veel liefs samantha.

hoi sil27,

dankje!
haha idd mooi he ben echt super gek van die naam!!
liefs samantha..

Hoi hoi,

Roken is idd niet goed voor je ongeboren kindje en ik sluit me helemaal aan bij de dames die dat schrijven.
Ik stop ook elke keer tijdens de zwangerschappen en bv. Ik ben 6 wkn geleden bevallen van mijn derde kindje en geef bv dus ik rook niet. Als er bij ons gerookt wordt is dat vanaf mijn 1e zwangerschap buiten, ook mijn man.
Verder moet ik eerlijk zeggen dat ik voor mijn zwangerschappen ook maar 3 pd rookte dus is stoppen vrij makkelijk.
Maar ik ben dus erg pro stoppen met roken voor je baby.
Alleen wat iemand schreef over de keel van je kindje dicht knijpen bij elke trek vind ik
een beetje te gek (misschien komt dat omdat ik 6 wkn geleden bijna mijn kindje verloren  ben omdat hij bijna stikte door een schouderdystocie bij mijn bevalling?).
Zo'n vergelijk vind ik vrij grof om hier even neer te zetten.
Ik denk dat je ook andere manieren kan vinden om iemand duidelijk te maken dat roken niet goed is voor je kindje als een voorstelling maken van een kind met dichtgeknepen keel.

Groetjes Daan

Terug
Bovenaan