A
Anoniem
Guest
In al die jaren heb ik de klok erop gelijk kunnen zetten met mijn cyclus.
Vanaf januari is het een rampenplan, of te vroeg of precies op de dag dat ik het wordt.
Nu ik me eindelijk erbij heb neergelegd dat het geluk op een wondertje niet is weggelegd voor ons, ben ik nu overtijd. Het is niet lang, maar toch.
Het langste is tot nu toe vorig jaar een keer een week.
Ik had afgelopen zondag 9 juni ong. moeten worden.
Zaterdag dacht ik ja hoor daar is het weer, ik had hele vreemde steken onderin mijn buik die ik niet kan thuisbrengen ook nooit gehad.
Zondag had ik weer het idee van daar is het, maar weer niet.
Zo ging het maandag, dinsdag en woensdag ook.
Gisterenochtend was ik er toch echt zeker van.
Nu ook weer, ong. achtige krampjes.
Kan het zijn, omdat ik me erbij neer heb gelegd dat mijn lichaam misschien in dat stukje rust krijg?
Vanaf dat ik van bed af ben dreigt het, en zoals het nu voelt ben ik er toch echt zeker van, maar ja dat gaat al een paar dagen zo.
En meiden hoop heb ik niet hoor, maar snap er geen bal meer van.
Kan het er ook mee te maken dat ik de laatste tijd teveel met de kleine meid van mijn broer bezig ben.
????????????? Raar lichaam.
Vanaf januari is het een rampenplan, of te vroeg of precies op de dag dat ik het wordt.
Nu ik me eindelijk erbij heb neergelegd dat het geluk op een wondertje niet is weggelegd voor ons, ben ik nu overtijd. Het is niet lang, maar toch.
Het langste is tot nu toe vorig jaar een keer een week.
Ik had afgelopen zondag 9 juni ong. moeten worden.
Zaterdag dacht ik ja hoor daar is het weer, ik had hele vreemde steken onderin mijn buik die ik niet kan thuisbrengen ook nooit gehad.
Zondag had ik weer het idee van daar is het, maar weer niet.
Zo ging het maandag, dinsdag en woensdag ook.
Gisterenochtend was ik er toch echt zeker van.
Nu ook weer, ong. achtige krampjes.
Kan het zijn, omdat ik me erbij neer heb gelegd dat mijn lichaam misschien in dat stukje rust krijg?
Vanaf dat ik van bed af ben dreigt het, en zoals het nu voelt ben ik er toch echt zeker van, maar ja dat gaat al een paar dagen zo.
En meiden hoop heb ik niet hoor, maar snap er geen bal meer van.
Kan het er ook mee te maken dat ik de laatste tijd teveel met de kleine meid van mijn broer bezig ben.
????????????? Raar lichaam.