ja of nee ( weet het antwoord al )

A

Anoniem

Guest
In al die jaren heb ik de klok erop gelijk kunnen zetten met mijn cyclus.
Vanaf januari is het een rampenplan, of te vroeg of precies op de dag dat ik het wordt.
Nu ik me eindelijk erbij heb neergelegd dat het geluk op een wondertje niet is weggelegd voor ons, ben ik nu overtijd. Het is niet lang, maar toch.
Het langste is tot nu toe vorig jaar een keer een week.
Ik had afgelopen zondag 9 juni ong. moeten worden.
Zaterdag dacht ik ja hoor daar is het weer, ik had hele vreemde steken onderin mijn buik die ik niet kan thuisbrengen ook nooit gehad.
Zondag had ik weer het idee van daar is het, maar weer niet.
Zo ging het maandag, dinsdag en woensdag ook.
Gisterenochtend was ik er toch echt zeker van.
Nu ook weer, ong. achtige krampjes.
Kan het zijn, omdat ik me erbij neer heb gelegd dat mijn lichaam misschien in dat stukje rust krijg?
Vanaf dat ik van bed af ben dreigt het, en zoals het nu voelt ben ik er toch echt zeker van, maar ja dat gaat al een paar dagen zo.
En meiden hoop heb ik niet hoor, maar snap er geen bal meer van.
Kan het er ook mee te maken dat ik de laatste tijd teveel met de kleine meid van mijn broer bezig ben.
????????????? Raar lichaam.

Hey pxdt44,
wat een raar lichaam heft een vrouw toch.
Overtijd, kan een leuke bijkomstigheid hebben, maar ooik net zoals je zegt, veel met iets anders bezig zijn kan ook maken dat je cyclus langer duurt.
Ik zou zeggen, gooi er een testje tegenaan.
succes.
liefs,

Lichamen doen raar ik ga te minste hard voor je duimen dat het zo is het is je zo gegund..

En wonderen zijn nog lang niet de wereld uit..

Liefs dromertje(maart 2011 en december 2013)

Zo lastig. Ik zou als je maandag nog overtijd bent er een test tegen aan gooien. Mijn duimen draaien al 3,5 jaar voor je. Als ik het 1 iemand mocht gunnen, zou jij dat zijn. Je weet dat ik dan de vlag uit hang. Dat heb ik je beloofd.

Hoe gaat het verder met je nichtje en de verhuisplannen?

Dikke knuffel van mij meid.

Dank je wel voor de lieve berichtjes.
SUPERTJE ik heb zelf maar wat stappen genomen met mijn nichtje. Een week of 2 a 3 geleden moest ze op een middag weer naar het ziekenhuis toe omdat het helemaal mis was, toen ze weer thuis waren werd ik gebeld en verklaarde hun voor gek dat ze haar weer mee naar huis hadden genomen, en dat ze dezelfde dag er nog zouden zitten. Ik kreeg als antwoord te horen ja wat ze in het ziekenhuis doen dat doen we thuis ook al.
En ja hoor 's avonds gingen ze weer richting ziekenhuis. Ze hadden al een afspraak staan voor het Sofia Kinderziekenhuis, maar dat duurde nog een paar weken. Ik heb het Sofia zelf gebeld en het hele verhaal gedaan, dat ik van 's morgens 5 tot een uur of 8 op google aan het zoeken ben geweest en dat ik op 2 dingen uitkwam. En of ze aub eerder langs konden komen met haar. Ze probeerde te schuiven, maar omdat het zo druk was was er geen ruimte eerder. Alleen als het ziekenhuis waar ze toen lag contact op nam dan konden ze wat doen.
Ik heb gelijk mijn broer gebeld en gezegd dat hij zijn mond eens goed open moest trekken in het ziekenhuis waar de kleine meid lag. Dit heeft hij dus gedaan en ja hoor de kleine meid kon vorige week al naar het Sofia toe, en hun dachten ook aan de 2 dingen die ik had gevonden. Ze moest afgelopen maandag terugkomen en dan werd er een contrast ingespoten en konden ze zien wat het nou echt was.
Omdat ze iets te vroeg is geboren zijn haar darmpjes nog niet goed / volledig ontwikkeld, er zitten geen kronkels in alles ziet er verder goed uit, ze moet dit gewoon volgroeien. Maar het komt helemaal goed zei het Sofia.
Dus dat is gelukkig al een last minder.
We verwachten rond de bouwvak te verhuizen, we hebben nu 3 woningen voorbij laten gaan, omdat het financieel nog even niet goed uit kwam. Maar op zich is het tussen nu en een maand of 3 dat ik verwacht dat we daar zitten.

Tja het darmdrama klinkt me heel bekend. Ik had vandaag naar het Sophia gemoeten voor onderzoek, maar ging niet door vanwege een spoedgeval. Hij is nu net een jaar en leeft nog steeds op alleen speciale flesvoeding. Maar ow ow ow, wat moet je strijden om iets voor elkaar te krijgen. Ik hoop dat je snel een huis naar je zin kunt krijgen en lekker van je nichtje kunt genieten. En ik blijf toch hopen op een klein groot wonder voor jou!

Hoi

Ik zou voor de zekerheid een testje doen ben je van het onzekere af,mocht het negatief zijn weet ik wat je voelt maar hoop is er altijd wij waren ook bijna 5 jaar bezig op natuurlijk manier geen behandelingen en uiteindelijk sinds december waren we er niet meer mee bezig,nu ben ik bijna 7 weken dus wonderen bestaan gewoon hopen,geloven en geduld hebben.
Hoe moeilijk dit allemaal ook kan zijn.Ik zal ook voor je duimen en hoop dat je een wondertje hebt!

Hoi Miymiy,
Wij zijn nu 12 jaar en een maand bezig, vorig jaar was dan een keer een week overtijd, maar ik wil mijn eigen niet weer valse hoop geven. Weer teleurstellingen.
Ik wacht het maar rustig af, ik weet toch al voor 100 % dat het vandaag of morgen tevoorschijn komt.
Ik durf na al die jaren niet meer te hopen .

Terug
Bovenaan