ja of nee ( weet het antwoord al )

Het wordt nu wel erg spannend....
Ik kan me zo goed voorstellen dat je jezelf in bescherming neemt nu.
Ik zou ook niet eerder een test doen dan wanneer ik twee weken overtijd zou zijn in jouw situatie.
Veel sterkte met afwachten en probeer niet teveel op je lijf te letten.
Ik duim mijn duimen duizelig voor jou.

liefs mamajb

Ben ik weer eventjes.
Ik heb vandaag zo ontzettende hoofdpijn gehad, ik durfde vandaag ook niets in te nemen, ik heb mijn slapen ingesmeerd met pepermuntolie dan verzacht het even, vanmiddag even op de bank gelegen, doe ik nooit. Ik heb vanmiddag van ellende toch een paracetamol op. Ik ben geen broodeter, maar vanochtend heb ik om 7 uur een koek op, 9 uur een boterham, 11 uur een boterham en tussen de middag 3 stukken brood. Raak nu wat lichte rosige afscheiding kwijt. Ben nog steeds niet fit. En ik merkte vandaag ook dat ik wat knorrig was, kan weinig hebben.

Jemig meid, wat spannend! Sterkte en hoop echt op goed nieuws voor jullie!

Mocht het wonder toch gebeurd zijn, je mag paracetamol hoor. Ook heb je met 6 weken pas direct bloedcontact.

Duim duim duim.

En een hele dikke knuffel van mij

Weer even een update.
Zoals iedere ochtend wat krampjes, rosige afscheiding is weg. Was wat licht gelig van kleur nu, is op zich niets te noemen.
Gisterenavond was mijn hoofdpijn zo goed als weg, en toen ik uit bed kwam dacht ik van nee he, maar het zet gelukkig niet door.
Mijn gevoel wordt op het moment wel steeds sterker dat het nu eindelijk raak is, maar ik weet ook dat dat niet goed is van me want dan wordt de domper veel te groot.
Ik merk nog wel steeds dat ik weinig kan hebben, ben nog steeds knorrig, en dat wil ik helemaal niet.
Een stom voorbeeld: ik heb 2 emmers staan in de bijkeuken, 1 voor binnen in het huis, en 1 voor buiten de ramen of de auto's te doen.
Kijk ik vanochtend uit het slaapkamerraam is manlief met mijn binnenemmer de auto aan het wassen, nou dan voel je de bui al hangen natuurlijk. Ik was des duivels. En waarom om een stomme emmer van een paar centen. En hij verdiend het helemaal niet om afgekat te worden.
Maar we wachten maar weer vrolijk af.
xxxxxxxx

Nu 8 dagen.
Vanochtend meer krampjes, licht bloedverlies gehad kon je niks noemen, krampen trekken weer wat weg.
Gisterenavond een halve bak chips leeg gegeten, en om 23.00 uur kreeg ik honger en heb ik 2 boterhammen op. Ik en brood haha en al helemaal op dat tijdstip.
Als ik ong ben en ik heb het in mijn rug dan heb ik het op een andere plek dan nu. Ik heb het nu meer tegen mijn billen aan mijn stuitje.
Ik heb ook al een dag of 3 bij mijn rechter bovenbeen tegen mijn heup aan , trekt soms naar mijn lies het gevoel alsof het daar helemaal geschaafd is, er is helemaal niets te zien.
Als het dan door moet breken laat het dan aub komen, en laat me niet 8 dagen wachten.
Je zal het beleven van de week met die tropische temperaturen.

Terug
Bovenaan