ja of nee ( weet het antwoord al )

Nog even een update meiden.
Nog steeds niets.
Vanochtend met krampen wakker geworden, en zijn weer helemaal weg.

Spannend, zeg! Ondanks de kans op een negatieve test, had ik er zelf ws al lang een testje tegenaan gegooid!

Ook ik hoop dat het voor jouw eindelijk eens raak mag zijn. Net als Supertje gun ik het jou nog het meest van allemaal. Al zo lang bezig verdient respect! Dat het geluk deze maand aan jou kant mag staan!

Liefs Daisy

Dank je wel Daisy,
Vorig jaar was ik dan een week overtijd, en heb toen ook een testje gedaan en bloed wezen prikken, omdat ik als het zo was mijn mannetje wilde verrassen.
Want die was toen voor zijn werk in de kost.
Ik denk dat ik het maar gewoon op me af laat komen.
Ik denk omdat we al zoveel jaren bezig zijn, en dat ik er geen vertrouwen meer in heb dat ik niet weer een test er tegen aan wil gooien. Ik weet hoe ik ben, als hij negatief is dan ben ik zo deprie als dat het maar zijn kan, en als ik ong. wordt dan ben ik ook wel deprie, maar niet zo erg als na een test.
Maar ja ik zal het wel weer beleven dat ik het vannacht wordt. JOEPIE, want mannetje heeft een lang weekend, hij is maandag en dinsdag vrij. En als ik het net ben geworden dan heb ik zo een last dan ben ik niet te genieten, maar ja zoals jullie zeggen we blijven maar hoop houden.
Dikke kus

Sterkte! Probeer te genieten van het weekend met je mannetje, ook als je ongi wordt een dezer dagen.
Geen bloed is goed, dus mijn duimen blijven draaien!

Xxx

Weer even een update.
Nu 6 dagen overtijd, vannochtend weer met krampen wakker geworden, en zijn nu weer weg.
Ik heb de laatste tijd wel last van pukkeltjes, heb nooit last gehad van die ondingen, de zijkanten in mijn nek, en een paar in mijn gezicht. Ik dacht net wat zit er toch op mijn kuit, zit daar een gele knijtert. Gisterenavond met hoofdpijn naar bed gegaan, maar het is nu erger. De laatste maand heb ik wel gevoelige borsten, en zijn ze iets groter dan anders.
Tepels zijn niet donkerder.
Ik wil toch nog wachten met een test, dan moet ik echt minstens 2 weken overtijd zijn, anders begin ik daar niet meer aan.
Maar ja zoals altijd we wachten het wel weer af.
Allemaal een prettig weekend meiden. xxxx

Terug
Bovenaan